Torsdag tionde maj



Godmorgon!


Idag måste bli en bra dag, för imorgon är det vägning. Jag hoppas så på att jag nått en viss vikt, så att jag kan börja äta efter ABC, som jag skrev igår sitter mina tvångstankar djupt i mig, men jag vet att jag inte kan fortsätta att landa på 0 allt för länge, kroppen börjar redan protestera. 

Så jag startade dagen med en tur i spåret, jag börjar verkligen gilla den här nya rutinen. Sval morgonluft, alldeles ensam med musiken i öronen. Och det är så skönt att åka iväg till skolan och veta att jag redan tränat lite, om något skulle gå fel under dagen har jag liksom det i bagaget. 
Fick en fråga om mina föräldrar inte undrar varför jag tränar så mycket. - För det första så tränar jag ju inte mycket, men de vet inte om mina morgonrundor i spåret, och jag tränar ofta när de inte är hemma. Sen tränar jag när de är hemma också, men då tror de att det är den enda träningen jag gör. 

Det blir ingen mat fram tills middagen ikväll, och sen ska jag träna lite till. Jag måste erkänna att jag är rädd för att ställa mig på vågen imorgon, är så rädd för vad som ska hända om jag inte gått ner så mycket som jag vill. Tänk om jag bryter ihop och börjar äta en massa? 
Jag måste ha i åtanke att jag hela tiden måsta fortsätta. Fortsätta framåt, mot mina mål, fortsätta neråt.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Följer din blogg och tycker den är super bra, den inspererar och motiverar. Sen så undrar jag om du har något bra tips för det är nämligen så att jag ska spendera en helg hos min pojkvän. Vet inte hur jag ska klara av maten utan att han ska bli misstänksam och börja fråga massa. Tycker det är skit jobbigt och vet inte vad jag ska göra... Så har du något/några tips?

2012-05-10 @ 09:19:14
Postat av: sara

jag förstår vad du menar när du skriver att du är rädd att bryta ihop och äta en massa, men som du själv skrev -ta det lungt och koka ihop te- det är inte värt det att äta en massa bara för att man är svag för det kommer sitta kvär på kroppen längre, som man brukar säga one moment on the lips forever on the hips!

du är en förebild för oss andra som vill gå ner, du är jätteduktig! du klarar det. tusen varma kramar<3

2012-05-10 @ 09:37:01
Postat av: vinge

det kommer att gå bra imorgon ska du se du behöver nog inte vara rädd. Lycka till!

2012-05-10 @ 11:33:21
URL: http://skaparvingar.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag brukar köra en mantra grej innan jag går upp på vägen. Typ - Det spelar ingen roll om du gått upp för idag kommer du att gå ner, det spelar ingen roll hur mycket du gått ner, idag kommer du också att gå ner.



Intalar mig att det funkar, men jag vet inte:P



Stay strong och lycka till:)

2012-05-10 @ 17:37:14
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Y

Fråga mig någonting!

http://andriettas.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

2012-05-10 @ 18:47:08
URL: http://andriettas.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack! <3

2012-05-10 @ 19:05:47
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Skrev förut men vet inte om kommentaren skickades så skriver igen. Vill börja med att säga att din blogg är verkligen toppen och den både inspirerar och motiverar. Sen undrar jag om du har något bra tips till mig, det är nämligen så att helgen efter denna ska jag spendera en hel helg hos min pojkvän. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas komma undan med maten utan att han ska bli misstänksam eller fråga massa. Usch, har redan lite smått panik över hur jag ska klara helgen. Så snälla har du något tips så dela gärna med dig.

2012-05-10 @ 20:53:58
Postat av: Jenn

Tack för svaret! alltid intressant att höra mer om din vardag och hur du balanserar allt

2012-05-11 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0