Valborgsfirande

Jag har flängt runt hela dagen, därav den dåliga uppdateringen. Min pappa insisterade på att vi skulle mötas på stan för lunch, och dum som jag var hade jag inte förberett någon ursäkt, och han visste att jag inte var uppbokad. Så dagen har inte riktigt gått som planerat i matväg, tur var det att jag promenerat och cyklat innan.

Just nu sitter jag och gör mig iordning inför ikväll. Det blir en rätt lugn valborg för mig, typ det värsta man kan göra när man har magkatarr är att dricka alkohol, så jag får skippa det. Egentligen gör det inte mig så mycket, det är alldels för mycket kalorier ändå. 
Ska däremot på middag hos en vän, men jag har informerat om min magkatarr (och överdrivit den lite) så jag kommer att äta youghurt till middag, hehe. Sen får vi se vart kvällen leder oss, men jag får vara med mina fina vänner i allafall. Och inget onödigt ska komma över mina läppar! 

Önskar er alla en fin valborgsmässoafton! ♥

Måndag 30 April



Har sett att en del har hittat hit från förra bloggen, men långt ifrån alla, så hoppas att de klickar sig in hit senare.

Jag startade min dag med en powerwalk på 30 minuter, samt en Proviva Shot. En liten flaska innehåller 40 kalorier, vilket jag tyckte kändes en aning mycket. Men jag måste trots allt ta hand om min mage nu, så därför är det nödvändigt. Kan ju tilläggas att det var något av det godaste jag druckit! Jag skulle lätt kunna smälla i mig hela paketet med shots, hehe. Finns att köpa på vanliga matvarubutiker, och är väldigt bra för magen, plus att det är nyttigt och gott. 

Eftersom att jag måste ta hand om min mage så är det inte så bra om jag håller på och hoppar över måltider osv, utan jag måste äta regelbundet. Så vi får se vad jag hittar på till lunch, men till middag äter jag nog youghurt. Nu ska jag lyfta hantlar en stund innan jag ska hoppa på cykeln och ta en runda. Ska stanna till vid ICA och köpa lite grejer osv. Solen strålar så jag har inget emot att vara ute, är på väldigt bra humör idag!

Välkommna!

Välkommna ska ni vara till min nya blogg. Det är "W" från proanalife.webblogg.se. Imorgon, måndag, startar jag denna blogg. Hoppas ni fortsätter läsa här. ♥

RSS 2.0