Tisdag tjugonionde maj

Hej på er!

jag hann inte uppdatera imorse innan skolan, hann inte träna heller för den delen. Började tidigt och hade ett viktigt prov så jag ville fokusera på det. 
Efter skolan var jag ensam hemma, jag älskar att vara ensam, men det sitter en liten skräck i mig, rädslan för att jag ska tappa kontrollen och äta en massa. Så för att fly undan hemmet, ensamheten och rädslan så gav jag mig ut för att träna. Först en runda på 25 minuter i spåret. Promenerade i 15 minuter och sprang i 10. Sen hoppade jag direkt på cykeln och cyklade som en tok i 15 minuter innan jag avslutade hemma i trädgården med hopprep och lite cardio. 

Just nu ligger jag på minus 400 kcal, och då har jag inte räknat med cardio-träningen, så det känns bra. Det jag ätit idag är min vanliga gröt, och sen ett glas sockerfri C-vitamin. Ska blanda ihop lite fun light nu och försöka plugga lite till det sista provet som är imorgon.
Har köpt en ny smak på saften, en variant som är gjord på Stevia, det låter kanoners! Fun light är min räddning nu när jag inte får dricka läsk, får inte dricka något kolsyrat pga. magkatarren.

Kommentarer
Postat av: Ami

Är fun light saften med stevia god? Jag tycker att vanliga fun light har en konstig eftersmak av sötningsmedel, är det liknande smak på denna eller är den godare? Är på jakt efter en god saft men lyckas inte hitta någon. Damn.

2012-05-29 @ 15:48:32
URL: http://deardagbok.devote.se
Postat av: Anonym

Jag brukar dricka Eldorados lightsaft, med jordgubbssmak. Otroligt gott och billigare än Fun Light :)

2012-05-29 @ 16:42:41
Postat av: amanda

hej.

det är samma sak med mig när jag är hemma.jag tappar alltid kontrollen. i början av året sågick det bra.väldigt brafaktistmen nu så tappar jag kontrollen hela tiden.jag har läkeroloch tuggummimen jag kommer alltid på det efteråt och jag får en massa ångest.

hardu något råd så att man kan få bort e.x "sötsuget" ?



2012-05-29 @ 21:07:40
Postat av: dee

jag dricker också den sockerfria cvitaminen. men vet du ifall de är helt utan kcal? :)

2012-06-01 @ 08:18:02
URL: http://delidelight.blogg.no
Postat av: detox

Den nya Fun Light är väldigt god! :)

2012-06-05 @ 07:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0