Tisdag 1 Maj


Idag tog jag en lång sovmorgon och startade sen dagen med lite motion. Jag promenerade till motionsspåret, där jag sprang upp och ner för en backe några gånger, innan jag promenerade hem. Det var ett effektivt sätt att motionera, tog inte lång tid, men brände ändå uppåt 150 kcal.

Mamma var stenhård med frukosten idag. Jag hade tänkt äta youghurt och lite melon, men det gick hon inte med på, jag var tvungen att "äta en macka också" och "hälla upp mer youghurt, för det där räcker inte", och "ta ett glas nyponsoppa för magens skull". Suck.
Så det var tur att jag startade dagen i spåret, annars hade det vart kaos, nu ligger jag på runt 70 kcal, så det känns okej. På lediga dagar med föräldrar runt omkring så är allt under 1000 okej.

Kommentarer
Postat av: E

Åh, vad jag känner igen mig. Mina föräldrar är också såna. Hemskt jobbigt!

2012-05-01 @ 16:01:34
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0