tidsfördriv


Jag har ingen inspiration till att skriva något idag, så bjuder på en liten lista, bara för att jag har tråkigt. ;-)

VEM

Vem är i rummet med dig? - Jag är ensam. 
Vem fick du senaste sms av? - Min bästa vän. 
Vem tänker du på nu? - Min bästa vän, eftersom att jag tänkte på sms:et, haha. 
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma.
Vems hus var du senast i? - Var hos min vän igår.
Vem önskar du var med dig nu? - Någon av mina vänner. 
Vem är din favoritsläkting? - Mormor.

VAR

Var är din mobiltelefon? - Bredvid sängen, på laddning.
Var handlar du mest? - hmm, går inte att säga, handlar på väldigt mycket olika ställen. Men handlar ju rätt mycket på ICA, haha.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Handlade den på Gina tricot förra veckan.
Var åkte du senast bil? - Till restaurangen i torsdags.

VAD

Vad drack du senast? Fanta Zero, fy på mig, får inte dricka läsk pga. magen.. 
Vad är det för färg på dina byxor? - Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? - En blå fotoram innehållande ett kort på mig och en av mina bästa vänner.
Vad har du på fötterna? - INGENTING !!!  ah....
Vad är din favorit färg? - Vit!
Vilken film såg du senast? - Sydney White, en sån där tjejig tonårsfilm, komedi som är extremt töntig. Men jag gillar den, såg den två gånger i rad, haha.
Vad hör du just nu? - Min pappa som dammsuger och min mamma som pratar med honom fast han inte hör.

HAR DU NÅGONSIN:

Sovit i någon annans säng? - Ja, senast inatt. 
Hånglat på en bio? - Nej, och jag vet inte om jag kommer göra det heller, känns lite.. äh, jag vet inte
Tyckt att din kusin är het? - Med tanke på att mina kusiner är väldigt små så tror jag att det skulle vara rätt opassande.
Sovit naken? - Nej, jag gillar inte det.
Kört över hastighetengränsen? - Har knappt kört över 50, haha.
Målat om ditt rum? - Nej, men jag har tittat på medan byggarbetarna gjort det.
Dansat framför en spegel? - Jodå, dansade ju i 10 år så det blev en hel del framför spegeln.
Fått hicka? - Nej, aldriiiiig. 
Dumpat någon? - Ja, jag skrev en lapp till min kille på lekis och gjorde slut. (haha)
Stulit pengar från en kompis? - Jag tog en femma av min bästis när vi var små.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Jag tror inte det faktiskt.
Varit i slagsmål? - Jag och min syster har slagits många gånger, men det är extremt tjejigt, vi rivs och bits mest.
Smugit ur ditt hus? - Har flera gånger smugit ut för att träna innan mina föräldrar vaknar.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Ja.
Hånglat med en främling? - Hehe, ja.
Älskar eller saknar någon nu? - Älskar många människor och saknar en speciell. Sen tror jag bara att jag saknar, någon.


Kommentarer
Postat av: Zara

Vill tipsa om ett recept på nyttig glass:) Det inehåller frukt dessa kan du äta om du får sötsug eller blir sugen på glass :)

Enkla att göra oxå

http://www.youtube.com/watch?v=s3xGmiubRNY&feature=fvwrel

Kram!

2012-05-05 @ 19:35:13
Postat av: Zara

http://www.youtube.com/watch?v=s3xGmiubRNY

2012-05-06 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0