Onsdag 2:a Maj

Godmorgon! 

Jag kickstartade denna soliga dag med en tur till spåret. Powerwalkade dit och hem och sprang upp och ner för en backe två gånger, så brände 100 kalorier där. Så himla skönt, jag tänker göra detta till en vana, helt klart. Tänker utnyttja mina sovmornar, och inte ligga i sängen och dra mig.

En del av mig vill strunta i allt det här med magkatarren och fortsätta som jag gjorde förut. Men den andra delen av mig vill inte få en sån där attack igen, det var hemskt. Och jag vill ju inte förstöra min kropp.
Jag vet inte hur mycket det hjälper, men istället för att hoppa över frukosten helt så har jag ätit 1 dl Proviva med 2 teskedar psylliumfrön i. 40 kcal blev det. Det var gott och jag hoppas det hjälper magen lite. 
Lunch kommer jag dock inte att äta, det känns inte riktigt tryggt. 

Cyklar till och från skolan, och tänkte simma i eftermiddag också. Sen har jag en del plugg att göra osv. Fullt upp med andra ord! Hoppas ni får en fin dag, lycka till ! ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Dam, va mycket träning du hinner med! jag måste bli bättre på att ta mig ut och röra på mig:)

2012-05-02 @ 08:37:32
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej! Älskar din blogg måste jag säga, ger mig motivation och tips, super! Men vill nu ge dig et tips: ÄT OFTARE! För som du säger har du hamnat i svältläge och det beror inte på att du ätit så lite kalorier utan för du inte håller igång ämnesomsättningen.



Det finns t.o.m en diet som går ut på att man ska äta var 3dje timme och då går man ner.



Så ät nåtning till frukost mellis lunch mellis och middag. Kan vara typ en halv tomat eller lite gurka så länge magen får jobba. Tror det kommer hjälpa dig att gå ner även om du får i dig mer kalorier. <3



Kram Kram

2012-05-02 @ 09:07:57
Postat av: N

Jaa!! Jag utnyttjar också mina sovmornar, brukar köra en joggingrunda på 6-7km tar ca 50 minuter, underbart är det!!:)

2012-05-02 @ 18:11:07
URL: http://fightfatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0