Måndag sjunde maj



Jag är rätt stressad just nu, måste hoppa på cykeln till skolan snart om jag vill komma i tid. Anledningen att jag är lite försenad är att jag var ute i spåret, så jag har iallafall en bra anledning till att vara lite försenad. 
Förra veckan satte jag ju som mål att springa min runda varje dag, helst på morgonen innan skolan. Jag ska fortsätta med det, ska ta rundan varje morgon innan skolan, de dagar som jag har sovmorgon, alltså alla dagar utom tisdagar. Men tex. den här veckan så är det nationella prov på torsdag, så hinner inte då heller. 
Det är superhärligt att vara ute och röra på sig på morgonen tycker jag, luften är frisk och kall och jag är ensam i spåret. Det är så himla fint där jag brukar motionera, der ser man lite på bilden ovan. 

Har inte ätit någon frukost, och blir ingen lunch heller, utan endast middag idag. Efter skolan ska jag plugga, sen tänkte jag träna också. Cyklar till och från skolan som vanligt, så bränner kalorier där med. 
Är så jäkla taggad just nu (som varenda måndag), den här veckan ska bli så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: E

Duktigt!

2012-05-07 @ 10:34:17
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: vinge

det ser helt fantastiskt ut. you go girl!

2012-05-07 @ 10:50:15
URL: http://skaparvingar.blogg.se/
Postat av: Alice

Roligt att du är pepp:) Jag tycker också om att motionera på morgonen men jag är så sjukt morgontrött att jag mycket sällan orkar släpa mig upp ur sängen i tid för att hinna det:P

2012-05-07 @ 12:09:36
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: huh

Jag är inte riktigt en morgon människa då jag aldrig kommer upp från sängen :) Man blir nästan lite avundsjuk.

2012-05-07 @ 17:19:01
URL: http://bonesss.blogg.se/
Postat av: Jenn

Känner mig ocks grymt taggad! Tycker jag har varit duktig idag men som vanligt har du tränat minst dubbelt så mycket som jag.

Tänkte bara tillägga att jag älskar din blogg! Är inne här minst två gånger om dagen

2012-05-07 @ 17:32:26
Postat av: Anonym

Hur gjorde du i början när du ville gå ner i vikt och hur gör du nu? du har ändå gått ner 10kg så något rätt gör du ju haha, åt du ca 800 om dagen och tränade bort mycket eller åt du lite och tränade lite liksom, lågintensiv. BEHÖVER TIPS

2012-05-07 @ 19:11:41
Postat av: Ellen

Tänkte också ta en runda imorgon på morgonen! :) Låter så härligt och bra att liksom har motionerat innan frukosten redan! Hur långt brukar du springa och springer du hela tiden, eller varierar gång och löpning? :)

2012-05-07 @ 19:42:21
URL: http://blifintsmal.blogspot.com
Postat av: Strong One

Tja, jag vill bara fråga varför du gör såhär mot dig själv? Du ser redan ut som en pinne och det ser inte hälsosamnt ut, plus att du är jättesöt. Sen får du en massa andra svenska brudar att göra som du och det är ju för fan livsfarligt, antingen för er kropp eller era psyken som blir så fokuserade på hur ni ser ut så att ni inte kan leva ett normelt liv. Jag vart rädd när jag läste kommentarerna här under! ja trodde att alla skulle protestera. Sluta räkna alla jävla kalorier, ni får bara huvudvärk och duger så jävla bra som ni är. Var nöjda med er själva och ät det ni vill äta. Jag är skitnöjd med min kropp, och jag tränar fyra gånger i veckan och vet inte fan vad jag äter men gott är det iallafall. Jag äter godis och är jävligt snygg ändå. Så snälla, bli som mig! <3

2012-05-12 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0