Lördag tjugosjätte maj

Godmorgon! (god förmiddag möjligtvis, jag har faktiskt varit vaken ett rätt bra tag)

Helgdag betyder frukost med familjen, och alltså fler kalorier. Jag åt soyayoghurt och två riskakor, och tillsammans blev det cirka 230 kcal.
Efter frukosten hoppade jag i träningskläderna och tog mig ut i spåret. Blev av med 200 kcal, så det känns jätte bra. Dagens mål är 500 kcal, och då får jag bestämma helt själv över min middag. Antagligen blir det lite mer motion idag också, men jag har en del ärenden att göra efter lunch, så blir nog ingen jättebra uppdatering. 

Önskar er en fin lördag, hoppas att ni njuter av helgen! 




Kommentarer
Postat av: mybetterself

Är det mer kalori-snålt att äta soya-produkter? :)

2012-05-26 @ 18:16:16
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Auski

Heij, du har en fin blog!

jag måste säga att du verkligen har själv disciplinet :) äter du aldrig kakor eller godisar!?

2012-05-26 @ 20:42:16
URL: http://searchingauski.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0