lite bilder från min thinspo bok

Dagen har gått bra hittills. Cyklade till och från skolan och när jag kom hem gick jag direkt ut i spåret. Höll nästan på att falla ihop första intervallen upp för backen, men jag lyckades hålla mig på benen och slutförde rundan.
När jag kom hem var jag ensam, och jag började rota i frysen efter muffins och hallongrottor. Fick fram en påse och var så nära, men sen sa jag till mig själv att "nej, det här är inte vad du vill". Och jag la tillbaka påsen, gick upp på mitt rum och körde cardio övningar, och ringde en kompis, för att bli distraherad. 
Känns skönt att jag lyckades vara stark då, men snart blir jag lämnad ensam hemma igen och jag är inte säker på att jag klarar det, trots att jag fortfarande är mätt efter middagen. 

Ska pyssla med min thinspo bok för att hålla mig borta från köket. Den har också blivit min lilla dagbok, jag har blivit mer noggrann med att skriva ner exakt allt jag äter, och jag ritar och pysslar mycket i den, för att ha något att göra. Ofta när jag är hungrig och vill äta så distraherar jag mig själv med boken. Nedan kan ni få se två bilder, jag är nöjd med min bok faktiskt, den känns liksom lite gulligull, färgglad och positiv! 




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, din bok är så fin, bra ide att måla små bilder, kanske ska göra så i min egen för att hålla peppen igång.



Föresten, lägg upp lite tips hur du kontrollerar hetsten? Vad ska man göra när det där enorma suget kommer?



Kram Anna

2012-05-10 @ 20:03:13
URL: http://annaochana.blogspot.com
Postat av: Ella

Hej, jag har nyligen hittat till din blogg. Vill verkligen bara säga TACK. Varje morgon har jag som rutin att gå in och läsa din blogg, det gör mig liksom peppad och motiverad inför dagen. T.ex har jag just bestämt mig för att också börja föra dagbok precis som du. Den är ju superfin :) Så iaf, fortsätt med din blogg för den är grym. Ha en bra dag :) Kram Ella!

2012-05-11 @ 08:20:42
Postat av: Josefine

åh så himla fin! jag vill också ha en sån fin bok! :(

kram<3

2012-05-11 @ 12:31:35
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: Jenn

Du är så stark! Grym självkontroll den ska defenitivt berömmas!

2012-05-11 @ 17:25:21
Postat av: Ida

Vad är det för sylt du äter till din gröt? Gör du egen? :) isfall skulle du kunna lägga ut receptet? :)

2012-05-11 @ 23:23:57
Postat av: Em

Jag vill också ha en.. :(



Blir du aldrig rädd för att ngn ska hitta den? ..Jag skulle fan bli det!

2012-05-14 @ 21:16:01
URL: http://addictedtocaffeine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0