läslus




Jag har haft en bra dag. Blev itvingad mer middag än jag ville, men stack ut i spåret direkt efter maten så har ingen ångest eller så.
Sitter och dricker fun light ur min favoritkopp och försöker hitta motivationen till att plugga, men helst av allt vill jag bara läsa min nya bok som jag köpte idag. Det är den andra delen i Cirkeln, och den heter Eld. Jag har hunnit läsa lite och vill bara fortsätta! Har jag nämnt förut att jag är en läslus? En riktig bokslukare. Men hinner aldrig läsa längre när jag måste hinna med allt skolarbete och träning osv. Men jag älskar verkligen att läsa, älskar att försvinna in i bokens värld. Ofta lever jag hellre där än här.
Jag hoppas på att kunna få läsa mer nu när det lugnar ner sig i skolan, och i sommar ska jag läsa en massa. För mig är det här med böcker också något som hjälper mig att hålla mig från mat, att småäta osv. Så gå och låna en bra bok så kanske ni kan hålla fingrarna ur skafferiet! 



Kommentarer
Postat av: Irma

Jag säger bara såhär, Eld var helt underbar. Gick för fort att läsa ut den :(

Keep up the speed, Irma

2012-05-09 @ 21:33:44
URL: http://sakerjagater.blogg.se/
Postat av: Nelly

Åh, älskar Cirkeln! Och jag - precis som du - fick hem den idag. Än så länge är den grym, går knappt att slita sig. Vilka är dina favoritböcker?

2012-05-10 @ 00:39:09
URL: http://skyndaspring.blogg.se/
Postat av: wiltons

Älskar också att läsa, just nu läser jag om en bok som heter Krigarhjärta eftersom att jag inte har någon annan bok att läsa!

2012-05-10 @ 10:57:46
URL: http://wiltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0