Läkerol YUP

Som ni kanske vet är jag ett fan av läkerol, det är som kalorisnålt godis, och är perfekt på fastande dagar. Nu var det dock väldigt länge sen jag åt läkerol, så jag tänkte slå till på ett paket idag. Såg att det kommit nya varianter, Läkerol YUP. Jag köpte dem mest för att påsen var så fin, haha, men de var riktigt goda, innehåller 6 kcal styck. Rekommenderar er att testa iaf! 

Iallafall så har dagen gått sisodär, har inte hunnit träna som jag tänkte, utan la mig frusen i soffan och kollade på film, hade ingen ork till något, och så blev det lite för mycket mat.. Ja ni vet, man känner sig tjock, ful och misslyckad. Hoppas på en bättre dag imorgon. 

Vad vill ni föresten se mer av i bloggen? Har lite "bloggtorka" just nu, så kom gärna med önskemål!




Kommentarer
Postat av: Controlfreak

Tips, bilder, din vardag :)

2012-05-28 @ 19:43:51
URL: http://controlfreak.devote.se
Postat av: Anonym

Jag ser gärna en massa tips för att undvika sötsug, hets och vad man kan äta för att öka förbränning osv.

2012-05-28 @ 19:55:07
Postat av: T

Jag vill se massa tips om hur man står emot sötsug & hur man fortsätter att kämpa..



Jag är en sån som ger upp väldigt fort. Det blir liksom att jag håller på ett tag, någon vecka. Men sedan har magen dragit ihop sig lite & jag känner mig smal, men då tänker jag "Äh, en liten macka kan jag äta utan att bli tjock". Men då tänker jag så HELA dagen, & då blir det nästan hetsätande, vilket slutar med att jag sväller upp..



Så sånna tips vill JAG ha.

Tack för en bra & inspirerande blogg!

Kram!

2012-05-28 @ 20:04:00
Postat av: Wilma

Att läsa om vad du äter, oavsett om det gått dåligt eller hur bra som helst, är alltid kul och inspirerande (dina frukostar har man lagat en eller två gånger hehe..) och annat vardagligt, skulle vara kul att veta lite mer om dig som person!

Tack iallafall för en sjukt bra blogg! :)

2012-05-28 @ 20:19:28
Postat av: Arizona

Hej! Det är första gången jag läser din blogg och jag tycker att den är väldigt bra. Du skriver bra och användbara grejer. Hur tycker du att det är att leva pro ana? Ångrar du någon gång vad du gett dig in på? Önskar du att du kunde leva "normalt" och inte behöva räkna kacl och bara skita i allt?

2012-05-28 @ 20:22:49
Postat av: mybetterself

Jag skulle gärna se lite recept på kcalsnåla rätter. :) Behöver lite inspiration.



<3

2012-05-28 @ 20:47:11
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan du inte göra några sådana typ: 10 saker du inte visste om mig?



eller olika listor :) ?



Ta hand om dig, kram!

2012-05-28 @ 20:56:41
Postat av: Sugar

Ville bara säga att jag gillar din blogg :3

2012-05-28 @ 21:03:19
URL: http://sugar.ratata.fi
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre imorgon :) det som e kul att läsa om kan vara hur man tränar, olika typer av träning:) jag promenerar mest hoppas på att få smalare vader men inget verkar hjälpa:( är i en period där jag nt känner mig motiverad och där jag äter bra fram tills jag umgås med någon vän o då tappar jag kontrollen o vräker i mig godis o annat onyttigt. O när jag känner jag sabbat det kan jag nt stoppa. Önskar jag kunde hitta något som distraherar mig. Jag kan se massa godis äter nt hemma. Men när jag är ute eller har gäster o tar fram så kan jag nt sluta, så fort jag smakar så kan jag nt sluta. Har du tips på vad jag kan göra eller tänka på? Jag har gått ner 20 kg men har gått upp fem. Målet är att gå ner 7-8 kg. Hur hittar man styrka o hur börjar man tänka positivt utan att trösta sig med mat. Jag trodde jag hade passerat dt stadiet. Men känner mig där. Vad motiverar dig? Hur började du peppa dig sj?

2012-05-28 @ 21:29:01
Postat av: M

Vill se mer bra "smal-tips"! :)



Känn dig inte ful, tjock och misslyckad. Jag känner inte dig, men jag slår vad om att du är en jättefin människa.

2012-05-28 @ 21:35:25
Postat av: Thea

Hej! Jag undrar vad du tycker om min viktminskningsmetod. Jag äter ca 1200 kcal dag (ibland mindre men aldrig under 800 på vardagar), och tränar bort 500 kcal på gym nästan varje dag och dem dagar jag inte gymmar är jag ute och springer och går ut med hunden. I övrigt brukar jag gå ca. 20 minuter varje dag till skolan och sedan tillkommer vanlig vardagsskit, som att sitta på lektionerna, vid soffan och gå i trappor. Jag undrar om du tycker att min metod är bra eller borde jag ändra något. Ge gärna tips om du har sådana !:D Kram Thea

2012-05-28 @ 21:48:58
URL: http://proanaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer tips om vad man kan äta, kalorisnålt snacks, kanske nått glass test nu inför sommaren med nyttigaste glassarna. Tips på laxerings sätt. Mat som ökar förbränningen mm :)

Kram

2012-05-28 @ 21:57:52
Postat av: Anonym

Bilder på dig! Kalorisnåla recept och mat och att du avslöjar din vikt och längd:)

2012-05-28 @ 22:41:11
Postat av: Anonym

jag skulle vilja läsa mer om dig, som person. vad tkr du om, vad tkr du inte om. ingenting som behövs radas ner på lista utan medan du bloggar om tips å kalorier, lägg till ngt om dig. typ hej jag brukar dra till ikea efter skolan å ta en powernap

2012-05-28 @ 23:08:00
URL: http://kessamode.blogspot.se/
Postat av: argsintamy

dom har totalt missat! tack!

2012-06-01 @ 17:29:58
URL: http://argsintamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0