glass och promenader





Tog en promenad med en fin vän förut, vi gick till ICA för hon ville köpa glass. Jag kunde ju såklart skylla på att jag inte får äta glass (ska ju inte äta saker med mycket fett och socker, och så får jag ju inte äta gluten eller mjölk), så det gjorde jag, men sen köpte jag en calippo shots. Det var härligt att sitta ute i den gassande solen och äta glass.
Jag känner på mig att den gobiten kommer rädda mig många gånger i sommar. För det första är den jättegod, och jag tycker det är värt att äta 25 kalorier, om man får köpa en glass med vännerna istället för att bara sitta bredvid och tråna efter deras strutar. Jag har aldrig gillat glass speciellt mycket, förutom isglass, så mina vänner reflekterar antagligen inte över det faktum att jag endast kommer äta calippo shots i sommar.

Dagen har gått riktigt bra, pluggade, städade och låg i solstolen hela förmiddagen, sen umgicks jag med min vän fram till middagen. Har inte ätit något utöver måltiderna, har cyklat lite hit och dit, och tagit totalt två promenader, båda kring 30 minuter. Vet inte riktigt vad jag ligger på i kalorimängd, men mellan 0 och 100. Planen var 400 kalorier idag, men som vanligt vet jag inte vad jag ska göra. Jag borde hålla mig till dieten, men samtidigt känner jag att om jag kan äta frukost, lunch och middag, och ändå hamna på så liten mängd kalorier, varför kan jag inte göra det då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅhh love it!

2012-05-20 @ 20:17:08
URL: http://mytinysecret.blogg.se/
Postat av: Kajsa

En snabb fråga bara, är du blond ? Har alltid tänkt mig dig som blond haha :)

Bästa bloggen har du !

2012-05-20 @ 21:04:21
Postat av: Controlfreak

Du borde verkligen äta de angivna kalorierna! Det där tänket med att hamna på 0 hela tiden kommer ju bara att bli värre och värre :o

2012-05-20 @ 21:30:12
URL: http://controlfreak.devote.se
Postat av: Ami

Vet du någon bra sida där man kan läsa om olika dieter? Har du några tips på hur man går ner i vikt?

Jag skulle gärna vilja lära känna dig.

Btw calippo shots är så jävla god. <3

2012-05-22 @ 22:35:10
URL: http://Http://DearDagbok.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0