Fredag tjugofemte maj

Godmorgon! 

Startade dagen med en runda i spåret as usual. Jag har lite ångest över igår, åt alldeles för mycket, så jag struntar i att väga mig. Därför velade jag också mellan att skippa frukosten idag, eller bara köra vidare som vanligt. Jag sköt på det, gjorde mig i ordning osv. Sen helt plötsligt har vi en massa byggarbetare här hemma då vi ska renovera, och då har jag ingen lust att göra i ordning frukost inför dem, så ja, ingen frukost idag. 

Så grymt skönt med fredag! Jag brukar alltid fasa inför helgerna eftersom jag är rädd för att äta för mycket, men nu är jag inte det faktiskt. Kanske för att jag tror mer på mig själv. 

Idag slutar jag tidigt, men då ska jag springa massa ärenden på stan, så vi hörs senare ikväll. Om jag tränar duktigt idag ska jag nog köpa jordgubbar. Blev så sugen på att äta jordgubbar med mjölk när jag såg bilden ovan, men jag får ju inte dricka mjölk, och soyamjölk är äckligt, haha. 

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: vinge

vad skönt att det känns lugnt inför helgen.

klart att du kan unna dig jordgubbar! Du är duktig!



stay strong

2012-05-25 @ 16:22:40
URL: http://skaparvingar.blogg.se/
Postat av: H

Åh, vad gott det ser ut på bilden! :(

2012-05-26 @ 22:01:28
URL: http://damnfood.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0