Fredag elfte maj

Oh herregud vad skönt med fredag! Som vanligt så är jag lite skraj inför helgen, rädd att jag ska misslyckas osv. Men jag ska ta en dag i taget och göra det bästa av helgen. 

Idag var det ju dags för vägning, men jag har inte vågat. Först så cirkulerade familjen kring badrummet där vågen står, så jag vågade (haha vågade, våg, fattar ni? ahaha) inte gå in där. Men nu har jag haft möjligheten, men jag kommer mig inte för, jag är alldeles för rädd. Om jag har möjlighet att väga mig i eftermiddag så ska jag göra det, annars får jag skjuta upp vägningen till nästa vecka. 
Det här är så typiskt mig, jag kan vara beroende av vågen, väga mig flera gånger per dag, men om jag väntar ett tag, som nu - 2 veckor - så blir vågen min värsta fiende. 

Aja, tog några klunkar cola light till frukost efter min morgonrunda i spåret, och ska försöka komma undan lunchen. Cykel till och från skolan as usual, och sen får vi se hur kvällen blir. Jag har i alla fall köpt hem en massa god frukt som jag ska unna mig ikväll som fredagsmys! 

Ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Ell

Jag är också så! Skulle egentligen ha vägt mig idag med, men jag vet inte riktigt haha. ;p Är väl rädd för vad vågen kommer att visa.

2012-05-11 @ 09:19:01
URL: http://heythin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har gått ner två kg denna vecka och har tränat mindre och ätit mer än dig så du har säkert gått ner jättemycket! :)

2012-05-11 @ 09:35:18
Postat av: Alice

Låter mysigt, frukt låter som heaven för mig just nu!

Jag är en fegis som oftast bara väger mig när jag vet att jag har gått ner:P

2012-05-11 @ 10:22:22
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Anna

Åh, är så nyfiken på att veta vad du väger nu!

Eller kanske du kan avslöja din målvikt iallafall?



Kram Anna

2012-05-11 @ 14:10:28
URL: http://annaochana.blogspot.com
Postat av: Anna

Såg i ett annat inlägg att du inte tänker tala om din vikt, så låsas inte om min förra kommenter, ska inte tjata på dig :D

2012-05-11 @ 14:12:48
URL: http://annaochana.blogspot.com
Postat av: Nelly

Sv: Okej! Den där "Ful" tror jag att jag läste för ett tag sedan faktiskt. Åh, du har rätt: det är riktigt svårt att bara välja ut några. Men jag gillar också Hungerspelen, dom är grymt bra. Och så Twilight också, hih. För några år sedan läste jag en serie som heter "Spejarens Lärling" som jag älskade, nu var det dock ett tag sedan. "Decembergatans hungriga andar", "Välkommen Hem" och "Puck" är också några gamla favoriter.

Oj. Nu skriver jag värsta långt. Haha.



Känner igen det där med att inte våga ställa sig på vågen och konfrontera siffrorna. Men du som är så fin får säkert se fina siffor.

Och det går nog bra i helgen ska du se! Precis som du säger så är det bara att ta en dag i taget.

2012-05-11 @ 14:19:31
URL: http://skyndaspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0