en regnig eftermiddag

När jag kom hem regnade det rätt friskt, men jag var duktig nog att snöra på mig träningsdojjorna i allafall och tog mig ut i spåret. 
Innan jag stack ut så tog jag några klunkar Proviva Active, för att bli klar i huvudet. Kände mig liksom.. dimmig i skallen och svag i kroppen. Det där äpplet jag pratade om imorse, som jag skulle äta innan mitt prov idag - det åt jag aldrig. Jag kände verkligen inte för att äta typ 70 kalorier, bara sådär. Så det blev inget av det. 

Ligger därför på minus 400 just nu, och har gjort mig i ordning för att åka till en vän, där jag ska spendera kvällen. Cyklar dit, så gör av med cirka 100 kalorier då. Så innan middagen kommer jag ligga på - 500. Jag vet inte vad vi ska äta för middag, men vi ska köpa gurka och morötter att dippa medan vi kollar film. Jag kommer dock inte dippa tror jag, känns som onödiga kalorier. Men jag ser fram emot kvällen, trots att jag är helt död i hela kroppen. 

Vad ska ni göra ikväll? Vi hörs imorgon, xoxo

Kommentarer
Postat av: Alice

Du är såå duktig! Ikväll ska jag sitta i tv soffan hela kvällen, kanske tar ett glas vin med, ligger på minus så det är lugnt!



Har en fråga, hur mkt kan jag rimligen tappa i vikt om jag lägger mig på 0 kalorier fram tills juni?

2012-05-04 @ 17:20:50
Postat av: L

Åh kära du! Va försiktig!!:( Du måste inse att det är inte ett friskt tankesätt du har när du anser att 70 kcal är för mycket! Särskillt när det är fiberrika och nyttiga kalorier från ett äpple! Kram tjejen, va rädd om dig. Din kropp är skör och dina organ behöver näring. Det är inte mat du ska vara rädd för, det du ska vara rädd för är det som får dig att vara rädd.. Som sagt, ta hand om dig!!<3

2012-05-04 @ 17:53:45
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så duktig! Blir verkligen motiverad av att röra på mig när jag läser din blogg. Ha det bäst ! Kram

2012-05-04 @ 18:19:28
Postat av: Z

Jag har precis hittat din grymma blogg, och ville bara säga att jag tycker du är jätteduktig som kämpar på så bra! Du hjälper mig att fokusera, tack så mycket för det :) Tack också för att du tipsar om mycket och ger bra tips om träning och annat!



Ikväll blir det hemmamys bara, är helt slut... Och en längre powerwalk :)

2012-05-04 @ 19:19:31
URL: http://thinness.webblogg.se/
Postat av: Frida

sv: detsamma!



Härligt att du tog dig ut trots regnet:)

2012-05-04 @ 19:26:05
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: Nelly

Du är så himla duktig hela tiden! Det verkar ju aldrig gå dåligt för dig. Äter du aldrig onyttigt/hetsar? Hur hittade du motivationen till att äta som du gör osv?



Hoppas du får en jättebra kväll, det är du värd.

Kramar!

2012-05-04 @ 20:07:04
URL: http://skyndaspring.blogg.se/
Postat av: Elin

Ikväll kommer jag att spendera tiden med familjen, pappa fyller år så det är ett måste. Vet dock inte hur mycket jag kanske kommer äta, är orolig och hoppas att det inte blir för mycket.

2012-05-04 @ 20:33:46
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: Jenn

Det vart tyvärr lite av en påtvingad "fedagsmys" med mat såklart. Så jag åt betydligt mer än vad jag borde. Har ont i magen och mår illa nu så jag ska spendera kvällen med att planera morgondagen. Superduktigt att verkilgen ge dig en spark i baken och ut och springa rotts allt. Superduktigt!

2012-05-04 @ 21:16:02
Postat av: E

Åh, du är så duktig! :)

2012-05-04 @ 21:48:24
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: N

Fan vad grym.. hur mycket kcal är det i drickan???:)

2012-05-04 @ 22:28:30
URL: http://fightfatzo.blogg.se/
Postat av: S

Jag vill gå ner i vikt!!!! Är väldigt muskulös & vill tappa främst ben- & nackmuskler. Hur ska jag göra? Vill ju samtidigt bränna fett! Ska jag skita i att träna & äta 300kcal/dag eller träna & äta 800-1000kcal/dag? Går jag ner av att äta 1000kcal/dag? Ska jag äta regelbundet eller endast en gång om dagen? Vad anser du om detta upplägg? Frukost- smoothie (200kcal) Lunch- sallad med tex tonfisk (200kcal) Mellis- banan (100kcal) middag- omelett (200kcal) kvällis- knäckebröd & te (100kcal). Eller är detta upplägg bättre? Frukost- yoghurt (100kcal) Lunch- sallad (100kcal) Middag- buljong (20kcal) Övrigt- calippo glass & läkerol (100kcal).

2012-05-04 @ 23:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0