en härlig dag

Hej! 

Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt härlig! Jag bestämde mig för att cykeln skulle få vara min bästa vän idag, och jag gav mig ut på äventyr. Cyklade i väldigt bra tempo i 1.5 timme, sen stannade jag en stund, åt ett päron för lite energi, innan jag hoppade på cykeln i ytterligare 30 minuter. Blev 5 mil, så brände en massa kalorier, och åt sen en kalorisnål lunch, så ligger fortfarande på massa minus.

Sen har jag suttit ute hela dagen i solen, har fått jättemycket färg! Tycker att allt känns allmänt bra, men jag har samma beslutsångest som föregående dagar, vet inte om jag ska äta mig upp till 500 kcal, eller om jag ska ligga kvar på minus. Vi får väl se vad middagen blir osv. 

Bjuder på några bilder från idag, tror verkligen att jag ska börja ta fler cykelturer, så himla härligt! 




Kommentarer
Postat av: Alice

Du kommer inte kunna ligga på minus hela ditt liv så var jag du skulle jag försöka öka mitt intag lite. Fast just nu går det inget bra för mig så kanske har jag fel:P

2012-05-19 @ 19:07:27
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: T

Hej! Vet inte om du såg min kommentar, men jag skulle gärna vilja ha lite information om vad för slags träning & hur mycket just en speciell träning bränner i antal kilometer & minuter? (Kan vara jogging,powerwalking, hopprep osv)



Tack på förhand.

2012-05-19 @ 22:14:37
Postat av: Alexandra

Hej!

Jättebra att du känner dej peppad att hålla dej på minus! Men tränar man mycket och inte äter så kan det ofta göra ens kropp riktigt utbränd. Jag har nyss varit med om det. Då gick jag på konditionspass på gymmet varje dag och åt i princip bara frukt och vokade grönsaker. Slutade med att jag efter några veckor blev så trött att jag knappt orkade gå uppför en backe när jag var ute med hunden. Men visst, jag gick ner massa den tiden. Men nu har jag varit tvungen att äta desto mer senaste tiden för jag har varit så mentalt slut oxå, varit tvungen att få upp orken. Skulle jag vara du skulle jag äta lite iaf, för det var en jävligt jobbig och onödig fallgrop jag föll ner i som gjort att jag inte kunnat banta så som jag vill de senaste två veckorna ungefär!

2012-05-19 @ 23:06:35
URL: http://www.alexandrahofman.bloggplatsen.se
Postat av: vinge

vad härligt! snyggt jobbat!



2012-05-20 @ 00:03:46
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0