#24


Nedräkningen mot sommarlovet fortsätter, och idag har jag kunnat bocka av ännu en skolgrej.
Har även fått reda på lite betyg osv. Fick A på alla delar på nationella proven i svenska, och ligger på samma betyg i kursen. Ligger även på A i historia, och fick tillbaka ett arbete i Samhällskunskap med samma betyg. Är stolt över mig själv faktiskt, skolan är viktig för mig, och jag har klarat av den som jag vill. *skryter*

Dock är det så extremt skönt att läsåret lider mot sitt slut och sakerna på "att göra" listan försvinner en efter en. Imorgon är det nationella prov i engelska, så jag ska gå och lägga mig rätt snart. Känns jättebra att avsluta en lyckad dag, jag uppfyllde dagens mål, landar på 300 kcal som planerat. 

Tänkte bara ta en liten följdfråga till inlägget nedan:

Anonym: En fråga bara: hur kan du bara gå ned 3-4kg per månad av ABC? Jag brukar gå ned 2 kg i veckan av den :O

- Det är olika för alla, och har man mer vikt på kroppen att bli av med så är det lättare att gå ner. Sen föredrar jag själv att gå ner långsamt i vikt, egentligen. Klart att man vill se resultat, men tålamod borde vara ens bästa vän.

Godnatt finisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Elis

Tack så mycket för tipset om bakningen, det gick superbra med att tugga tuggummi och dricka vatten. Dock gick resten av dagen åt skogen, men jag känner mig ändå glad för då vet jag att jag kan baka åt familjen fler gånger utan att misslyckas!



Kram!

2012-05-15 @ 22:01:10
URL: http://diethin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Vsg! :) så lite!



aa, jag förstår! Får du dricka kolsyrat vatten trots magkatarren då? Åh, vad bra att det är så! Då kommer jag fortsätta dricka det ibland :) Tack för ditt svar! :) Kolla förresten in min nystartade blogg, vore jättesnällt om du kunde göra det! :)

2012-05-16 @ 07:34:34
URL: http://myweighttrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0