00:31



I matväg har min dag idag varit riktigt dålig, men det är som att jag inte orkar ha ångest eller må dåligt över det, så det är väl skönt.


Har dock haft en fin kväll med mina vänner. Vi satt och tittade på bilder från i somras, och det var som ett uppvaknande för mig. För då såg jag det. För första gången märkte jag skillnaden. Skillnaden på då och nu. Det var fantastiskt och hemskt på samma gång.
För jag kunde se, att jag var mycket större då. De här 10 kilona som jag dragit mig i håret över, svurit över att det inte syns, jag har haft fel. Det syns så tydligt att jag var 10 kilo tyngre då. Och det gör mig så glad. Även om det inte syns lika mycket som jag skulle velat, så syns det, är ett steg i rätt riktning.
Sen blir jag förfärad också, det är helt sjukt hur tjock jag var i somras. Och trots att jag inte är smal än, så känns det bra att veta att jag är bättre nu än jag var då. Då känner jag mig duktig. 
För man måste vrida och vända på saker, jag vill se allt ur ett positivt perspektiv, jag får för mig att saker och ting går så mycket bättre då.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh, vad skönt det måste vara att kunna känna så. Att du är mer nöjd med dig själv i sommar. För mig är det helt tvärtom. Väger 5-8 kg mer nu än i somras. Usch på det.



Och du, vad bra att du inte orkar ha ångest över att maten inte gått lika bra som vanligt. Du är ju superduktig hela tiden annars, så det ska du inte behöva oroa dig för/ må dåligt över!

<3

2012-05-06 @ 01:07:22
URL: http://skyndaspring.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul att höra attdu märker skillnad, det är något väldigt positivt. Själv känner jag typ att låren blivit smalare men jag ser det inte och det är inte kul.

Men kämpa på, du gör ju något rätt eftersom det går åt rätt håll :) , kram

2012-05-06 @ 08:33:17
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: L

Jätteglad för din skull! Att du ser någon skillnad:) En fråga, hur länge har du försökt att gå ner i vikt? Kram på dig tjejen!

2012-05-06 @ 15:50:48
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul ju!

meen undrar, kommenterar folk något? märker de att du blivit smalare?

2012-05-06 @ 19:16:13
URL: http://dontwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0