Torsdag tjugoförsta juni






Godmorgon! 

Imorgon är det midsommar, så idag reser jag iväg för midsommarfiranden. Jag kommer inte kunna blogga, eftersom att blogg.se appen vägrar fungera (beror väl på den nya plattformen) , men jag kommer hem på lördag, alternativt söndag - bara för att resa bort igen. Men vi hörs nog av där i mellan. För övrigt så tror jag nog att midsommar kommer att gå bra, pga. magkatarren så förväntar sig ingen att jag ska äta en massa tårta osv. Så jag kommer nog klara mig fint på någon potatis, och sen jordgubbar och melon! Fräsht och gott. 

Men innan jag reser iväg så har jag lite tid här hemma. Ska packa och ta en powerwalk hade jag tänkt. 
Slipper undan både frukost och lunch idag, så jag ska inte äta någonting hade jag tänkt. Möjligtvis att jag tar en youghurt senare, ska nämligen ut och cykla. Har bestämt mig för att köra 5 mil, och tror att jag kan behöva lite energi då. 

Kommentarer
Postat av: Alice

Wow, 5 mil! Det är långt! Jag orkar typ 2:P

2012-06-21 @ 09:36:23
URL: http://minepitaf.blogspot.se/
Postat av: Tiny

Lycka till med allt, finaste! Det kommer att gå utmärkt för dig, det är jag säker på.<3

2012-06-21 @ 10:14:55
URL: http://tinydream.blogg.se
Postat av: s

älskar denna blogg. den gör mig peppad.

2012-06-21 @ 16:06:37
URL: http://grubblerier.blogg.se
Postat av: Skinny

2 frågor vad för personvåg har du?
Kostar,köpt och är den bra ?
och vad för yoghurt ska du äta idag ?

Svar: Vet inte riktigt vad det är för personvåg jag har, men den är bra tycker jag! Jag äter små yoghurt förpackningar från alpro soya. Cirka 90 kcal per förpackning.
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-21 @ 17:30:07
Postat av: A

Till dig skinny: Jag har en våg från eks, digital som visar ner ner till hg, alltså typ 65,3 osv. Den kostade runt en hundralapp eller något, den funkar bra tycker jag!

2012-06-27 @ 11:57:31
URL: http://goingthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0