Torsdag tjugoåttonde juni

Jag startade denna torsdag med en kopp grönt te, sen hoppade jag i träningskläderna och körde en cykelrunda på 9 kilometer. Det känns bra! Då har jag dagens träning avklarad, men om jag hinner så ska jag försöka få in en powerwalk också. 
Ska strax åka upp på stan för några ärenden, så jag tror nog att jag slänger matlådan som står i kylen till mig. Har inte bestämt mig för om jag ska äta nånting litet istället, eller om jag ska strunta i det helt. Jag kommer i allafall undan middagen ikväll. 

Vad är era planer för dagen? 

 
 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Jag ska försöka att träna så mycket som möjligt. :)

2012-06-28 @ 12:03:40
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0