Torsdag sjunde juni

Jag har varit uppe hela natten. Har legat på badrumsgolvet i en hög, kräkts och haft en massa problem med magen. Klockan halv 6 imorse kräktes jag sista gången, och sen tog jag en lång varm dusch och bäddade ner mig i sängen. Fick sova i typ 1 timme innan det var dags att gå upp igen. 
Det blir ingen träning nu på morgonen, jag känner bara för att ta det lugnt efter denna helvetesnatt. Är helt slut i hela kroppen. Det är det värsta som finns, att bara ligga i en sorglig hög på marken, skaka av köld och bara vänta på att magen ska vända sig ut och in och illaluktande galla ska komma genom munnen. Usch. 
Och nej, jag fick ingen släng av magsjuka, utan detta är min magkatarr som spökar, och jag tänkte skriva ett längre inlägg om det senare idag.

Det enda som är positivt är att jag är total rensad i hela kroppen just nu, det finns verkligen inget kvar i mig, och vågen visade finfina siffror. Så jag får väl se detta som en möjlighet att få starta dagen helt fresh, och försöka hålla kroppen ren.

Efter det här känner jag mest för att aldrig mer äta, men jag vet att det är viktigt att jag får igång magen igen, så jag åt en Alpro Soya youghurt, cirka 100 kcal. 
Kommer inte hinna med någon träning över huvud taget idag, har en massa att fixa inför skolavslutningen imorgon, så vi får väl se hur dagen blir i matväg, antagligen kommer jag äta nån banan eller så vid lunch. 

Hoppas ni får en fin dag, så skriver jag mer senare! 

Typiskt.. det går inte att ladda upp bilder.




Kommentarer
Postat av: mybetterself

Stackars! :( Krya på dig <3

2012-06-07 @ 11:03:10
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Alice

Hoppas det blir bättre med magen.

Kram

2012-06-07 @ 13:41:44
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0