Söndag tionde juni

Ledsen att uppdateringen är så dålig. På helgerna bloggar jag alltid sämre, jag tappar lusten att skriva när mina föräldrar är hemma. Det är inte lika lätt att fota maten, och jag hittar ingen inspiration. Jag hoppas att bloggen blir roligare från och med imorgon! 

Vi har typ ingen mat hemma just nu, men mamma är iväg och handlar i denna stund. Blev iallafall en glutenfri rostmacka och några skivor melon till frukost, eftersom att jag varken kunde äta youghurt eller gröt. 
Jag har städat mitt rum hela förmiddagen, men resten av dagen ska jag ta det lugnt, jag är fruktansvärt trött. Ska snart äta en liten lunch, och senare ska jag träna lite också. Ikväll blir jag ensam hemma och då ska jag passa på att väga mig och - beroende på vad vågen visar - strunta i att äta middag. I torsdags så var jag så nöjd (inte helt nöjd, men ni fattar) med siffrorna på vågen, och jag är rädd att jag har gått upp, eftersom att jag inte tränat de tre senaste dagarna. Men samtidigt har jag ju inte ätit så mycket, men ändå. 



Kommentarer
Postat av: S.V

jag kan ätaaa sjukt mycket men sedan vara hungrig 45 minuter senare?.... fattar inte hur detta går ihop för jag kan äta så att jag blir jättemätt men sedan jättehungrig en stund senare



vissa säger att det är min höga ämnesomsättning som gör det ?!

2012-06-10 @ 18:28:37
URL: http://likeasupermodel.blogg.se/
Postat av: mybetterself

Det blir likadant för mig på helgerna, det är inte roligt när de går runt och snokar. :/

2012-06-11 @ 09:06:52
URL: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0