positivt tänkande

Idag har jag varit ledsen hela dagen, gråtit lite om vart annat och bara legat i soffan iklädd mjukisbyxor, tjocktröja, och så onepiece över det. Har frusit så sjukt mycket. 
Nu har jag tagit en lång dusch och försöker tänka positivt. Jag var ute och cyklade som en galning i 50 minuter förut, så jag lyckades träna bort ungefär hälften av det jag ätit på morgonen, så är ändå på ett okej antal kcal nu (på lediga dagar är allt under 1000 okej). Förutom misstaget imorse så har det här varit en bra matdag för jag har ätit.. i princip ingenting. Det skulle vara lättare att tänka framåt om inte magen putade så och var uppsvälld. Usch. 

Men tillbaka till att tänka positivt.



Nu är det allvar, på fredag får jag sommarlov. Sen väntar en lång och härlig ledighet. Jag slipper jobba i sommar vilket är så sjukt skönt, jag behöver det efter det här skolåret. Nu kan jag fokusera på att äta bra och träna, umgås med kompisar och må bra. Jag kommer fortsätta med min kostplan från läkaren under hela Juni, och i Juli kommer jag börja äta normalt igen, vill helst inte det, men mamma och pappa kommer aldrig låta mig fortsätta såhär. 

Mina mål för Juni månad är:

- Att verkligen hålla mig till kostplanen, inget gluten och inga mjölkproteiner får slinka ner. Planera maten i förväg.

- Träna så mycket som möjligt. Minst 1 gång per dag.

- Dricka mer vatten

- Nå xx.0 kg innan månadens slut



Kommentarer
Postat av: Kolibri

Låter bra och det är ju bra att sätta upp planer!

Vad är din målvikt? Och tror du du kommer vara nöjd när du når den? :)

2012-06-02 @ 19:38:46
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: J

Jag tycker nog allt att du bör kunna hävda att kosten får dig att må mycket bättre och att du borde få fortsätta då den inte är skadlig. Dessutom du börjar bli gammal nog att få bestämma själv :)

Jag började att successivt äta som jag ville och när jag ville. Tillslut var dom vana och påpekade det knappt. Kanske inte är så med dina päron men fasen. Stå på dig och hävda att du mår bra av det och att det borde vara huvudsaken

2012-06-02 @ 20:00:57
Postat av: Alice

Jag ska inte häller jobba i sommar. Mamma typ dampade sönder för att jag sa upp mig men det är värt det att få ett sista sommarlov.

2012-06-02 @ 20:06:35
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Sara

Låter riktigt bra! :)

2012-06-06 @ 15:57:47
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0