labil

Förlåt att jag inte bloggar så som jag brukar. Jag är så extremt labil numera, känns som att jag är i en svacka. Precis som jag nämnde i måndags så mår jag så olika. Då mådde jag toppenbra, efter att ha mått dåligt under helgen, och nu mår jag dåligt igen. Har ångest och är ledsen, samtidigt som jag mår illa och är konstig i magen. 
Vill bara få ett slut på allt. 

Förlåt, men jag har ingen inspiration till att blogga nu. Kommer säkert igång ordentligt nästa vecka igen. Men vi hörs imorgon. Hoppas ni alla mår bra, ni är för fina, vet ni det?

Kommentarer
Postat av: Nelly

Det är helt förståeligt att du inte alltid kan ligga på topp. Se till att ta hand om dig själv ordentligt nu ett tag framöver, du är värd att må bra.

Styrkekram!

2012-06-06 @ 21:06:30
URL: http://skyndaspring.blogg.se/
Postat av: e

Ta hand om dig vännen.

2012-06-06 @ 22:17:38
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0