Fredag första juni

Jag hade en sjukt trevlig kväll igår, hade bara ett enda inre sammanbrott där jag hatade mig själv, som tur var så försvann det efter ett tag. Men det är riktigt jobbigt att stå bland en massa folk och känna sig som världens fulaste människa. 

Kom i säng typ 4 inatt, så är rejält trött idag. Har mest legat hemma, knaprat riskakor och knäckebröd. Inte bra. Har inte orkar träna heller. Får bli så idag, man kan inte vara på topp jämt. Nu ska jag ta en dusch, jag luktar askkopp. Sen ska jag hoppa i min one piece, fryser som en jag vet inte vad. En av de bästa sakerna med one piece är att den är så stor att jag gömmer hela min kropp, både för mig själv och andra, perfekt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0