"fasta"

Trots mitt snack imorse om att jag ska äta fler kalorier och sånt, så ville jag rensa kroppen lite idag, så kör på "fasta". Alltså, inte äta något innan middagen ikväll, och sen motionera så att jag landar på minus eller noll. 

 

Så det enda jag fått i mig idag hittills är en flaska vatten, en kopp te och en cola zero. Var ute och cyklade förut, blev nästan 9 kilometer, så jag ligger på minus nu, vilket är bra inför middagen ikväll.
Var tveksam till att jag skulle klara att fasta idag egentligen, eftersom att pappa ville bjuda ut mig på lunch. Jag gjorde mig iordning och satt och väntade, men han ringde aldrig. Jag antar att han glömde bort mig. Men jag antar att det var bäst så, då slapp jag ju äta i allafall. 

 

Kan ju tillägga att jag, om man bortser från förra veckan, inte har druckit läsk på väldigt länge, det är så sjuuukt gott med en iskall cola zero. Har verkligen saknat det. Men tvivlar på att mina föräldrar kommer låta mig dricka det så mycket i fortsättningen pga. magkatarren. Så jag får helt enkelt fortsätta dricka i smyg, haha. 


Kommentarer
Postat av: mybetterself

Älska cola zero och light! :)

2012-06-18 @ 15:22:33
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Anonym

Snälla, missbruka inte ordet ''fasta''. Det är en fasta om man inte äter alls, ingen fasta om man äter mat på kvällen. Suck

Svar: Snälla, du kanske ska läsa lite mer ordentligt. Jag skrev ordet fasta inom " " vilket betyder att det är en typ av fasta. Sen skrev jag också vad det innebar - att jag inte skulle äta något fören vid middagen. Det är min egen typ av "fasta". Att folk inte läser ordentligt, och förstår innebörden av svenskans tecken. Suck.
colluctaripuella.blogg.se

2012-06-18 @ 15:42:34
Postat av: Kille

Om man tränar och förbränner så mycket som du gör måste man återhämta sig genom att få i sig näring. Gör du det verkligen? Mer än bara dricker vatten? Du ligger på minus, och då borde det ringa någon varningsklocka. Minus är värre än plus angående din hälsa. Men du vill väl helst minus, så att du förändrar dig själv? För du vill inte vara samma person du varit?

2012-06-21 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0