Önskemål ?

Planen för den här veckan är att "fasta" om dagarna, och endast äta middag. Samt ett träningspass om dagen. Det här gör jag för att bli av med det jag antagligen lagt på mig under semestern, och för att få en riktig kickstart inför de 3 veckorna jag kommer spendera med min familj, då jag ska fokusera på att äta lite och nyttigt, samt att träna lite mer. 

Så, bloggen kommer antagligen bli lite tom på mat-inlägg den här veckan. Tänkte därför höra med er vad ni skulle vilja läsa mer om? 
Jag har fått önskemål om att skriva om mig själv, frågestund, att skriva om mina bästa tips, mer om träning, osv, osv. Men alla dessa önskemål är spridda, så ni får gärna kommentera här om det finns något ni vill att jag ska skriva om! :-) 


 

Kommentarer
Postat av: Ann

Det skulle vara jättekul om du kunde skriva lite mer om dig själv. Skulle även uppskatta om du tex kunde ha som "dagens tips", Där kan du skriva ned olika tips & hur mkt kcal ngt innehåller m,m:)
/Ann

2012-07-16 @ 13:24:28
URL: http://prosmal.wordpress.com
Postat av: Alice

hejsan! Alice här
jag skulle gärna vilja veta lite mer om dig själv

just det!! här finns en länk som jag tror att du kommer att gilla. Den hjälpte mig med att tappa vikt och är väldigt systematisk

myfitnesspal.com (hoppas det hjälper)

2012-07-16 @ 16:25:20
URL: http://thinspo-my-life.blogspot.se
Postat av: Anonym

hej! Alice här

jag skulle jätte gärna vilja veta lite mer om dig själv.

Åh juste här finns en skit bra sida som hjälper om man vill tapp vikt prova den... den är jätte bra
myfitnesspal.com

kör hårt ock lycka till!

2012-07-16 @ 18:19:47
URL: http://thinspo-my-life.blogspot.se
Postat av: Anonym

Gärna Tips på musik att träna till! (:

2012-07-16 @ 19:02:15
Postat av: Linda

Oj, ett bra tips är att äta mer på dagen och skippa äta på kvällen istället. På det här sättet kommer du bara gå upp i vikt. Din förbränning står på noll hela dagen så när du väl äter så sätter det sig verkligen. Du kanske märker att du går ner lite i början men när du börjar äta mer kommer du gå upp dubbelt då mycket. Hoppas verkligen inte det. Lycka till i alla fall...

2012-07-17 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0