Onsdag tjugofemte Juli

 
Idag tog jag en joggintur kring kvarteret det första jag gjorde på morgonen, det är sjukt varmt ute idag! 
När jag kom tillbaka hem så var hela familjen borta, och jag kan helt enkelt inte låta bli att utnyttja den chansen, så det blev ingen frukost idag, utan bara det sista av min pepsi max. Det är ändå lika bra, måste ha lite marginaler inför dagen. 
 
Kommer nämligen inte blogga så mycket under dagen, kommer vara ute med vänner i flera timmar, kanske ända till kvällen. Jag antar att det kommer innefatta en lunch ute på stan, men då ska jag bara göra det bästa av situationen, beställa in en sallad och äta sådär som jag brukar, och ingen skada är skedd. Har ju somsagt marginal inför dagen i och med att jag tränat och inte ätit frukost. 
 
Hoppas ni får en fin dag, och att det är lika härligt väder hos er! 
 
Och ursäkta för mitt extremt ångestladdade inlägg igår, men jag kände för att skriva av mig. Ni om några borde ju förstå den där äckliga känslan när man verkligen hatar vad man ser i spegeln? 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Be inte om ursäkt! Jag tror att du skrev det som jag och väldigt många andra känner. :)

2012-07-25 @ 11:56:14
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Matilda

Hej! Jag undrar om jag skulle kunna få lägga till dig på facebook? Kanske tror du att jag kommer "avslöja" dig men jag har också en blogg som liknar denna och jag vill aldrig bli avslöjad så jag skulle aldrig göra det mot någon annan :)

2012-07-25 @ 18:29:18
URL: http://strobe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ville bara skriva att jag har läst dina inlägg i någon vecka nu, utan att kommentera. Vill att du ska veta att du är sjukt inspirerande! Tack för att du delar med dig! Önskar dig en massa styrka och energi <3

2012-07-26 @ 12:09:31
Postat av: Linnea

Ville bara skriva att jag har läst dina inlägg i någon vecka nu, utan att kommentera. Vill att du ska veta att du är sjukt inspirerande! Tack för att du delar med dig! Önskar dig en massa styrka och energi <3

Svar: oh tack finis, vad glad jag blir! Kramis. <3
colluctaripuella.blogg.se

2012-07-26 @ 12:09:35
Postat av: proanaguy

du är min inspiration just nu, är så himla avundjsuk på hur duktig och bestämd du verkar vara i din viktnedgång, kram!

2012-07-26 @ 17:15:42
URL: http://proanaguy.blogg.se
Postat av: Anonym

hej, ville bara säga att jag följt dig ett tag men att jag inte haft egen blogg förrän nu. blir superpeppad av det du skriver. :)

2012-07-26 @ 22:56:08
URL: http://haveheart.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0