Kladdkakesmet och en massa träning

 
 
Förlåt att jag inte bloggat på hela dagen, men jag har inte haft tid att sitta vid datorn. 
Dagen har varit.. bra på vissa sätt och dålig på andra. Det bra är att jag tränat riktigt duktigt, men det dåliga är att jag ätit, tja, dåligt. 
 
Jag åt lite frukost, och sen bakade jag till mina föräldrar. Som vanligt planerade jag att skippa lunch och sen träna, så jag åt lite smet. Haha känner mig äcklig, och så skriver jag ut det också, men aja. Jag ska vara ärlig mot er, jag åt en massa smet, och har ingen aning om hur mycket kalorier det blev. 
Men nu kommer den bra delen! Cyklade en vända, och svängde förbi gymmet. Gick in och körde både styrka och kondition, innan jag cyklade hem. Middagen gick sådär, men sen tog jag mig ut på en cykeltur igen, det gick superbra, men skriver lite mer om det snart, hände en grej innan jag stack iväg nämligen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Med tanke på hur mycket du tränade tror jag du kan vara både nöjd och lugn!

2012-07-19 @ 21:11:01
Postat av: Alissa

När jag brukar baka så kör jag på chew-and-spit metoden för att se om det blev bra eller ej, då riskerar jag inte att hetsa :)

2012-07-19 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0