Fredag tjugosjunde Juli

Alltså jag är så jäkla trött på blogg.se. 
Igår kom jag inte in på bloggen. Jag blev helt paranoid, trodde att min blogg stängts ner osv, osv. haha. Men jag kunde inte heller kommentera andras bloggar. Tänkte att jag skulle försöka idag med, och nu kom jag in! Puh! Och det verkar typ fungera att kommentera era bloggar nu också. 
 
 
Igår var en bra dag, jag var hyfsat lycklig, tänkte väldigt mycket och så. Och idag är jag redo för en ny dag! 
Åt min vanliga gröt till frukost, cirka 90 kalorier. Och efter det klippte jag gräset. Jag har aldrig erbjudit mig att göra det förut, eftersom att vi har en sån där gräsklippare som man liksom sitter på och kör. Men den är på verkstad och det är vanlig "handjagare" eller vad det heter. Jag såg möjligheten för lite extra träning, samtidigt som jag gör mina föräldrar nöjda. Så det bar av ut i trädgården. 
Och ojojoj vad jobbigt det var. För det första är gräsklipparen tung, jag kände av i armar och mage när jag sköt den framåt. Jag sprang i intervaller också, och då började verkligen svetten rinna! Så det är ett tips till er som vill bränna lite extra - ut och klipp gräset! Och att mamma och pappa blir glada är ju bara ett plus. 
Är trött i både armar och ben nu. Haha jag måste sett ut som en tok, som sprang fram och tillbaka, kånkade på den där jäkla gräsklipparen och grymtade av ansträgning.. Det pinsammaste? Jag gjorde det iklädd pyjamas. 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Haha! Pyjamasklippning! Fy fan vad härligt! Det är så det ska vara. Tyvärr har vi två stora traktorer som vi klipper gräset med. Om den ena går sönder så tar vi den andra... Men bra tips annars!

2012-07-27 @ 12:34:18
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0