Måndag tjugosjunde augusti

Godmorgon! 
 
Helgen har inte gått så bra i matväg, men jag försöker trycka undan ångesten. Jag har haft trevligt med fina människor, och jag håller ju precis på att få tillbaka mina rutiner igen, nästa helg går bättre. 
 
Men med tanke på helgen så blir jag bara mer motiverad att göra denna vecka riktigt bra! 
Just nu sitter jag i sängen och väntar på mina föärldrar. Så fort de åkt till jobbet ska jag hoppa i träningskläderna och ta en cykeltur. Sen ska jag cykla till och från skolan också. 
Tyvärr slutar jag vid 5 idag, och då är jag inte hemma förren halv 6, så möjligtvis att jag hinner med en promenad ikväll, men annars får det räcka med cykelträningen. 
 
Och jag kör på som förra veckan med maten, ingen frukost, ingen lunch och sen lite middag. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till! Idag tar vi nya tag och glömmer och lär oss ifrån det som varit. :)

2012-08-27 @ 07:22:54
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kommer inte förlora 1 enda kilo med den metoden.

2012-08-27 @ 08:29:36
Postat av: Caz

Frukost är inte farligt att äta :) En halv portion gröt eller något annat kalorisnålt gör nog bara att det är lättare att gå ner i vikt. Man håller igång förbränningen liksom. Man förbränner ju frukosten under dagen dessutom :) Lycka till. Kram <3

2012-08-27 @ 11:10:53
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: Lisa

Du är så motiverande, hejja dig vännen, jag tror på dig!!

2012-08-27 @ 15:42:25
URL: http://www.bonesarebeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0