Gömmer mig

Skoldagen avklarad, och likaså simningen.
Följde inte med till matsalen över huvudtaget idag, utan köpte en sprite zero istället.

Till familjen sa jag att jag äter middag med en kompis på stan, så jag kommer undan maten ikväll. Ska istället möta upp en kompis för en promenad. Men först behöver jag hem och lämna lite grejer, och det kan jag inte göra just nu, för jag är ju och "äter middag".
Så jag gömmer mig på biblioteket en stund, tills jag kan åka hem utan att väcka misstankar.


Kommentarer
Postat av: ThinnerTomorrow

Sprite zero är faktiskt godare än orginalet tycker jag! Vet inte varför, men vanlig sprite smakar liksom inte likadant längre...

2012-08-28 @ 17:42:57
URL: http://thinnertomorrow.blogg.se
Postat av: novemberish

Haha, jag brukade också hålla mig undan från matsalen. Tror inte jag var där en enda gång under nian och ettan. Känns wierd att skriva att du är duktig, men det är du.
take care!

2012-08-28 @ 20:25:55
URL: http://novemberish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0