tränat



Efter skolan cyklade jag hem, drack en flaska vatten och hoppade sen i träningskläderna.
Jag tipsade ju om att sätta upp ett litet mål i taget , och mitt mål den här veckan var ju att träna varje morgon innan skolan. Imorse hade jag inte möjlighet till det eftersom att jag började så tidigt. Jag har promenerat/sprungit samma runda varje morgon den här veckan, powerwalk bort till motionsspåret och sen jogga upp och ner för en backe två gånger. 
Körde den vändan nu istället, plus lite extra promenad. Även om jag inte tränade på morgonen så är det ju samma motion, så jag tycker att det gills, haha. Så målet för veckan kvarstår, och jag får se det positivt, att jag tränade i allafall! 

Mina föräldrar är inne i en period då de inte orkar laga mat, så vi äter ute ikväll igen. Mamma ville gå till något ställe som serverar god pasta. Det har jag ingen lust med. Men vi får väl se hur det blir, ligger på minus 200 nu i allafall, men tänkte köra lite cardio övningar senare.

Kommentarer
Postat av: Alice

Träning är träning när på dagen man än gör den:)

2012-05-03 @ 18:30:43
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gott! You're doing good! men en fråga: Vart i Sverige bor du? Alltså landskapet? :)

2012-05-03 @ 19:13:26
Postat av: Elin

Gud vad skönt det låter med promenad på morgonen. Jag har tid till det på måndagar och tisdagar, men då är problemet att jag inte har något bra spår i närheten. Bara en massa parkvägar, hus osv..

Var brukar du gå?

Kram

2012-05-03 @ 19:26:59
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: E

Åh, din blogg - och du- är så inspirerande!

2012-05-03 @ 21:52:41
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0