Torsdag trettioförsta maj

Klockan sju idag stod jag i vanlig ordning i spåret, och sen har jag ätit en liten frukost. Magen känns en aning konstig sen igår, så jag kände inte för att äta något riktigt. Blev istället 1 dl proviva fruktdryck blåbär (45 kcal) och 1 tesked psylliumfrön. 

Imorgon är jag ledig, så ikväll anordnas det fest. Jag ska dit, men tänker köra nyktert. Kommer ha fullt upp idag efter skolan och sen sover jag borta, så jag kommer inte hinna uppdatera, men jag har gjort 2 tidsinställda inlägg som kommer dyka upp, så får vi se när jag kan blogga på riktigt igen, antingen imorgon eftermiddag eller om jag kanske lyckas få till nån mobilblogg. Vi får se helt enkelt, hoppas ni får en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Eliza

du har ingen mail där man kan nå dig på? jag skulle behöva hjälp med självkontroll, beundrar verkligen dig!

2012-05-31 @ 08:40:26
Postat av: m

Ha så kul på festen! :)

2012-05-31 @ 08:55:09
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Alice

Är det några kalorier i såna där frön? och vart köper du dina?

2012-05-31 @ 09:26:34
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0