Torsdag tredje maj



Idag vankas det nationella prov i Engelska. Därför känner jag mig tvungen att äta frukost, så att jag är så förberedd som jag kan bli, vill ju så gärna göra bra ifrån mig. 
Blev gröt på rågflingor med psylliumfrön och sylt. Blev uppåt 120 kcal tror jag. Bränner runt 100 på väg till skolan, och sen får jag ta hand om resten i eftermiddag. Lunch blir det ingen, så får fokusera på att bränna bort frukosten och sen landa på minus inför middagen. 

Solen strålar även idag så jag är nöjd och glad. Har bestämt mig för att inte ställa mig på vågen förren nästa fredag, och då jäklar vill jag se bra resultat, så det gäller att jag sköter mig nu! 
Hoppas ni får en lika solig och fin dag som jag, och att ni lyckas med vad än ni tar er för! ♥

Kommentarer
Postat av: Kolibrin

Hej!

Underbart bra & inspirerande blogg! Jag undrar bara varför du äter rågflingor istället för vanliga havregryn, är det nyttigare eller mindre kalorier eller något sådant?



2012-05-03 @ 08:14:26
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej!

Bra och inspirerande blogg ifall man vill gå ner i vikt. dock är det ohälsosamt att landa på 0 eller minus som du verkar göra ibland, men det antar jag att du redan vet. hur som helst! vill du gå ner i vikt så är det bättre att du äter frukost och lunch istället för middag, för det hinner du bränna bort under dagen. alltså ska du inte hoppa över frukosten. det är viktigaste målet om dagen och som sagt, vill du bränna bort så mycket som möjligt av den mat du äter så ät på morgonen, för på kvällen behöver du ju inte lika mycket energi då man ändå snart ska sova. bara ett litet tips :)

2012-05-03 @ 10:34:33
Postat av: Alice

Skolan måste ju komma först:) Jag ska också ta nått imorgon när jag har nationellt prov!

2012-05-03 @ 11:50:20
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: F

Visste du att din blogg är min största inspirationskälla? Respekt till dig tjejen!

2012-05-03 @ 12:44:53
URL: http://gorgeousnow.blogg.se/
Postat av: vinge

hoppas att det gick bra på provet och att resten av dagen gick bra. stay strong! <3

2012-05-04 @ 01:26:25
URL: http://skaparvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0