Tisdag femtonde maj

Godmorgon!
Tack för alla era bra tips och snälla, stöttande ord igår. Jag tänkte svara på några av era frågor senare idag!

Det är meningen att jag ska fortsätta med att jogga varje dag innan skolan, men idag hinner jag inte det.
Målet för dagen är att landa på 300 kcal. Åt en frukost på cirka 130 kcal. En halv deciliter glutenfria havregryn (jag ska äta glutenfritt pga. magen), 1 matsked lingonsylt, samt psyllimfrön, linfrön och soyamjölk. 

Ska cykla till skolan som vanligt, så när jag är hemma i eftermiddag kommer jag ligga på cirka - 100, och då ska jag träna ännu mer. Får väl se om jag äter något vid lunchen, blir nog endast sallad isåfall. Förut när jag gick på ABC så åt jag en tallrik isbergssallad till lunch varje dag, och ja, om det funkade då lär det väl funka nu också.
Plus att det inte är bra för min mage att gå runt och vara tom, så det blir nog sallad till lunch. 


Kommentarer
Postat av: Controlfreak

Om du äter så lite kalorier per dag, hamnar inte din kropp i svältläge? :O

2012-05-15 @ 11:11:20
URL: http://controlfreak.devote.se
Postat av: Lisa

Ska börja på ABC dieten i dag och hur mycket tror du man går ner på en månad? Hur funkade de för dig? hoppas magen blir bättre förresten:) kram

2012-05-15 @ 14:33:20
Postat av: louise

Ska också börja på dieten efter min fasta, den verkar vara sjukt effektiv då kalorimängden hela tiden ändras!

2012-05-16 @ 07:55:14
URL: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
Postat av: jag

Hej! Skulle du kunna ta bort min kommentar ovan, den som är från "Alma"`? Kom på att jag länkade till min privata blogg, vilket var rätt osmart.. så snälla du, ta bort den kommentaren!! Jag ber dig! :)

2012-05-16 @ 16:32:10
URL: http://myweighttrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0