söndagskväll

Jag har haft en lugn söndag. Spenderat lite tid med min ponny, tränat, städat och bakat. Mamma bad mig fylla frysen med bakverk så att vi har i "lager", inte mig emot. Jag bakade lite olika grejer, och till sist slängde jag ihop vaniljdrömmar. Jag hade tyvärr inte tid att göra dem sådär runda och fina som jag brukar, så de blev ingen fröjd för ögat, men pappa sa att de var goda i allafall. 

Fick en fråga om vad jag bakar och om jag äter av det - jag bakar olika grejer, men ofta cupcakes och sånt pilligt. Jag brukar äta lite av det jag bakar, för att inte väcka misstankar. Mamma sa en gång: "Det är väldigt vanligt att folk med problem med mat bakar men inte äter själva." Och så tittade hon på mig.
Men jag gillar att baka åt andra, och då äter jag inte av det. 

Helgen har väl gått sådär i matväg, var ju en dålig dag igår så jag får fortsätta kämpa nu i veckan. Siktar på att väga mig på fredag, och vill så gärna se bra siffror då. Så nu jäklar ska jag köra på. Träning, vatten, bra med sömn, och så nyttig mat som möjligt! Nu är det nedräkning, 33 dagar kvar till sommarlovet. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ett inlägg om hur du började gå ner i vikt? du har ändå gått ner 10kg säger du så något måste du göra rätt, hur mycket du äter en vanlig dag nuoch om du har något som du absolut inte borde äta förutom godis, sötsaker osv. skulle vara jättekul och motiverande:) undrar med hur du gör, om du t.ex. äter 500 och sen tränar bort det så attt du hamnar på 0?

TACK<3

2012-05-06 @ 21:58:31
Postat av: Elin

Jag förstår dig, jag gillar att laga mat åt andra i min familj utan att äta skälv :)

2012-05-06 @ 22:39:29
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: vinge

Lycka till i veckan!



2012-05-07 @ 00:33:03
URL: http://skaparvingar.blogg.se/
Postat av: Jenn

Japp, nu kör vi hårt den här veckan! Det är måndag och jag känner mig positiv! Cykeln till skolan oh ingen mat förän tidigast middag. Jag känner dock panik för jag har mindre än 20 dagar kvar av min skola.

2012-05-07 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0