Söndag sjätte maj



Godmorgon!


Söndagsfrukost med familjen stod först på dagens agenda. Jag åt yoggi mini med psylliumfrön och lite fullkornsflingor. Idag blir det svårt att komma undan mat, så jag ska bara försöka äta så lite som möjligt. 

Ska till stallet nu tänkte jag, sen ska jag träna och baka. Om jag är duktig så pluggar jag lite också, och sen måste jag som vanligt städa rummet.
Kommer nog inte vara jätteaktiv på bloggen idag, men har några bilder på mig som jag tänkte lägga ut sen, eftersom att jag fått önskemål om det.

Kommentarer
Postat av: S

En fråga bara:) Det där ser ut som mörka psylliumfrön? Vet du om det är någon skillnad på mörka och ljusa?:)

2012-05-06 @ 10:34:59
URL: http://jordgubbarochte.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha så kul i stallet och hoppas att din dag blir bra ändå! :)

2012-05-06 @ 10:54:18
URL: http://flygandekolibrin.blogg.se/
Postat av: Malin

Äter du det du bakar? Och vad är det du bakar?

2012-05-06 @ 11:28:13
Postat av: Jenn

Duktigt! Jag har också bakat idag. Läxor och städning står dock kvar på listan. Roligt med nya bilder! Det är alltid intressant

2012-05-06 @ 13:01:10
Postat av: .

Hur gammal är du?

2012-05-06 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0