Onsdag trettionde maj

Godmorgon!

Tio i 7 ringde min klocka, och vid 7 började jag gå mot motionsspåret. Älskar verkligen mina morgonrundor numera, jag är riktigt förvånad över hur snabbt man kan börja tycka om att träna. 
Kommer nog inte hinna träna så mycket mer idag, det beror på när jag slutar skolan, men jag hoppas på att få gå någon timme tidigare, så att jag kan motionera lite innan jag åker till stallet, där jag kommer vara typ hela kvällen.

Eftersom att jag har sovmorgon tänkte jag ta mig lite mer tid att göra frukost. Gjorde en smoothie och åt ett knäckebröd med skivade körsbärstomater. Väldigt gott blev det, och jag är nu sjukt mätt. Ännu en sak att vara förvånad över - hur snabbt magsäcken faktiskt kan krympa. 

Dagens frukost:
Smoothie - 1dl soya yoghurt vanilj (80kcal), 0.25 dl proviva blåbär (11 kcal), 27 gram banan (24 kcal), kanel, psylliumfrön och linfrön. 
Gluten- och mjölkfritt knäckebröd - (45kcal) 2 körsbärstomater (6kcal)  Totalt: 163 kcal









Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser jätte mumsigt ut! :)

2012-05-30 @ 10:01:14
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Missa

Brukar du räkna smöret på dina mackor? :3

2012-05-30 @ 10:16:13
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Alice

Ser gött ut:) Är det vanligt smör du har på mackan?

2012-05-30 @ 12:56:26
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Räknar du inte med smöret på knäcket? Väldigt mycket kcal i smör :O

2012-05-30 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0