Onsdag tjugotredje maj



Dagens frukost: 0.5 dl glutenfria havregryn (60 kcal), 15 gram lingonsylt (27 kcal), psylliumfrön + linfrön. 85 gram vattenmelon (cirka 30 kcal) - 115 kalorier.

Av någon oförklarlig anledning så fungerade inte mitt internet igår, men nu är jag tillbaka! 
Klockan sju denna morgon tog jag mig ut i spåret för promenad + jogging. Brände cirka 100 kcal. Ska cykla till skolan som vanligt, cirka 15 minuter dit och 20 hem (värsta uppförsbacken på väg hem). I eftermiddag tänkte jag åka till stallet och plugga, men ska hinna med en promenad också. Dagens mål är 200 kalorier.

Kommentarer
Postat av: anonym

är det bara jag som inte tycker om gröt? jag ogillar typ all mat som är bra för att gå ner. Det kan vara lite jobbigt ibland!;] Kram!

2012-05-23 @ 10:42:05
URL: http://harviljamenintekraft.blogg.se/
Postat av: Jenn

Tell me about it! Mitt internet har bråkat sen i fredags och igår va de borta i princip hela dagen fast jag planerade massor med datorn. Det är en plåga. Jag gilalde bilden på dit saftglas! Såg supergott ut. Jag brukar dricka fun light propic fruit

2012-05-23 @ 15:27:45
Postat av: Tiny

Hjärtat!<3 Just nu är det kaos i mitt huvud, och jag behöver verkligen någon att prata med. Har du tid ikväll eller typ imorgonkväll? En liten stund bara? Du är bäst.

2012-05-23 @ 15:54:31
URL: http://tinydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vi inte kunna få se en före efter bild på dig? behöver ju inte vara ansiktet men ändå:) hade varit kul

2012-05-23 @ 16:20:13
Postat av: anonym

Sv: Nej, det tycker jag inte, haha!;]

Ja, det är skönt. Hade dock velat vara kvar på den andra. Kram!<3

2012-05-23 @ 18:03:31
URL: http://harviljamenintekraft.blogg.se/
Postat av: Tiny

Ikväll blir finfint.<3 Jag måste hinna träna och skriva på en extremt jobbig uppsats också, men när kan du ungefär?

2012-05-23 @ 18:11:16
URL: http://tinydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0