Onsdag sextonde maj

Brukar ju slänga in ett inlägg på morgonkvisten, men hann inte det imorse, så får bli ett nu istället! 

Idag har jag skrivit nationella prov i engelska och annars haft rätt meningslösa lektioner. Ligger just nu på minus 100. Dagens mål är 500 kalorier, och därför funderar jag på om jag ska ta ett päron innan jag åker till stallet. Ena delen av mig säger att, det är klart att jag kan äta ett päron, medan en annan del säger att jag inte ska äta onödiga saker, att jag inte behöver komma upp i 500 kcal idag. 
Velar också mellan om jag ska träna idag eller inte, och där är det också två sidor som säger emot varandra. 

Tänkte visa vad jag numera gör gröt på. Jag ska undvika att äta gluten, och därför gör jag nu min gröt glutenfria havregryn (äter allt glutenfritt, bröd, pasta osv också).
Jag äter 0,5 dl, vilket blir 60 kcal. Jag vet inte om det är en "myt" men det sägs att man ska kunna gå ner mer i vikt på en glutenfri kost, så vi får väl se om jag märker någon skillnad.



Nu ska jag fortsätta fundera hur vida jag ska äta ett päron eller inte, och om jag ska träna efter stallbesöket..

Kommentarer
Postat av: Elis

Om du bestämmer dig för att träna, tycker jag absolut att du ska äta päronet. Det förtjänar du mer än väl eftersom du är så duktig. :)

2012-05-16 @ 17:25:25
URL: http://diethin.blogg.se/
Postat av: wiltons

har du egen häst ? :)

2012-05-16 @ 17:51:06
URL: http://wiltons.blogg.se/
Postat av: Frida

Du inspirerar mig så sjukt mycket!:)

2012-05-16 @ 18:07:20
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan jag undrar om du vet om det är möjligt att gå ner 10 kg på 4 veckor? Och i så fall hur man ska göra det? //Älskar din blogg btw <3

2012-05-16 @ 19:16:45
Postat av: Jenn

När jag undviker mjölprodukter går jag ner riktigt fort.

2012-05-16 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0