Måndag tjugoåttonde maj

Igår hade jag en skön dag ute i solen, vet inte riktigt vad kalorimätaren stannade på, men jag åt mest frukt hela dagen. 

Kvart i sju denna morgon tog jag mig ut i spåret för min vanliga morgonrunda, sen frukost. (0.5 dl glutenfria havregryn, 15 g lingonsylt, linfrön, psylliumfrön), så ligger just nu på 0 kcal. 
Jag känner mig på något sätt så sjukt stressad, vilket jag gör vissa dagar. Ibland sviker tålamodet mig och jag vill bara nernerner, det känns så tråkigt att sommaren är här med bikinisäsong och allt, och jag har fortfarande inte nått mitt mål. 

Vad tysta ni varit i helgen föresten, fast å andra sidan har inte heller jag varit så aktiv i bloggvärlden. Men nu är jag på't igen! Ha en fin dag! :-)

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Jag önskar att jag hade din styrka.

2012-05-28 @ 11:22:23
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag kände mig också stressad men så tänkte jag att varför är jag det? Jag har ju hela sommaren på mig, 10 veckor när jag inte har några andra saker att göra än att gå ner i vikt.

2012-05-28 @ 15:11:11
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Anonym

kul att du är tillbaka! fortsätter du på abcdieten?

2012-05-28 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0