Lördag tolfte maj

Jag skulle bara vilja börja med att tacka er alla fina där ute, tacka er för att ni alltid finns här för mig med era snälla ord. Och jag pratar inte bara om igår när jag var nere, och ni alla fanns till hands för att stötta mig, utan alltid. Ni finns alltid här för mig, och ni är alltid så otroligt snälla. Ni kan få mig att må bra med era fina kommentarer, ni motiverar mig att vara ännu bättre. Så tack för att ni finns, och för allt ni gör. Jag uppskattar er så sjukt mycket. ♥



Så, jag hade ett nederlag igår, men mådde bättre framåt kvällen och umgicks med några vänner. 
Ovan kan ni se en del dagens frukost, ett glas med yoggi mini blandat med psylliumfrön, samt några jordgubbar. Det var väldigt gott och jag var nöjd. Men självklart tvingade mamma mig att äta mackor också, så nu är jag sådär uppgiven och vill strunta i allt. Men vi får väl se hur dagen utvecklar sig, jag ska i allafall hinna med att städa en massa, och ta mig ut i spåret. 
Tack igen för att ni är så otroligt fina, bra, snälla och allt sånt!

Kommentarer
Postat av: N

Älskar din matbilder!!!:)

2012-05-14 @ 15:42:55
URL: http://fightfatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0