lax



Till middag fick jag äta lax, sallad och ärtor. Det är det här jag menar med att jag har väldigt bra förutsättningar för att gå ner, utan att familjen är misstänksamma. 
Men jag åt inte ens halva laxen, vet inte varför. Jag har rätt mycket plugg att göra, och jag är toknervös inför nationella proven i matte imorgon. Är allmänt uppgiven, det känns som att jag aldrig kommer gå ner i vikt. Men jag vet att det är i sådanna stunder jag behöver ha tålamod. 

Ledsen för dålig update, men vi hörs imorgon igen. ♥

Kommentarer
Postat av: nopeyton

Nyttigt och gott ;)

2012-05-21 @ 20:02:05
URL: http://petunia.blogg.se/
Postat av: En vän

Hej fina du! Jag går precis som du i ettan, och jag hoppas ditt matte nationella går bra imorgon! Jag har läst din blogg nu och jag undrar bara, är det värt det? När du har nått din ideal-vikt, kommer du vara nöjd med livet då? Tror du att de människor som är riktigt lyckliga är de som är smala? Jag har inte rätten till att hävda vad du ska göra i ditt liv, men av erfarenhet vet jag att du kan bli mycket lyckligare genom att inse att vi bara har ett liv, och att spendera det med ångest & ett kontrollbehov över sitt hela liv är något man ångrar senare. Jag önskar att du kunde inse att du är bäst som du är, du behöver inte gå ner i vikt för att bli bättre.



Puss och kram <3

2012-05-21 @ 20:43:52
Postat av: Tiny

Det kommer att gå bra imorgon, finis! Oroa dig inte, jag tror på dig. gosmos



Jag hann aldrig spara ner det du skrev igår innan datorn dog, barkbark på det. Men vi får prata snart igen, det var riktigt mysigt. Kram!<33

2012-05-21 @ 20:44:04
URL: http://tinydream.blogg.se/
Postat av: elin

Har också nationella i matte imorgon är så grymt nervös för tydligen så ska det vara ganska så svårt?!

Hoppas det går bra för dig!:D

2012-05-21 @ 21:12:53
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com
Postat av: mybetterself

Mums med fisk, det saknar jag väldigt mycket. Jag är nämligen vegetarian sedan 2 år tillbaka (för miljöns skull). Fisk är verkligen så mumsigt och nyttigt! Vad duktig du är, du är en inspiration för mig!

2012-05-21 @ 22:28:22
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: bara vara

har också ätit lax idag!!!!

kände att... det var värt att skriva. så jävla misslyckad jag är haha, så ensam att jag kommenterar bloggar med de mest ointressanta saker man kan tänka sig.

well well.

2012-05-21 @ 22:56:36
URL: http://baravaramatvara.blogspot.com
Postat av: Maria Eklund

Det är verkligen med sorg i hjärtat jag läser din blogg..har själv haft anorexi! Är på friska ben idag. Sök hjälp innan det går för långt :)

2012-05-22 @ 22:54:32
Postat av: Maria

Det är med sorg i hjärtat jag läser din blogg..drabbades själv av anorexi när jag var i din ålder, idag är jag 20 och fullt frisk, förstår hur svårt det är med dagens ideal och att man vill passa in osv, men ta tag i det här, sök hjälp innan det går utför :) kram! Ps killar vill ha något o ta i ;)

2012-05-22 @ 23:05:02
Postat av: anonym

Hoppas ditt nationella gick bra!:)

2012-05-23 @ 00:11:32
URL: http://harviljamenintekraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0