fredagsmys



Planerade inte direkt min dag i matväg idag, blev ju ingen frukost, och sen ingen lunch. Åt endast en calippo shots, som jag nämnde i inlägget nedan. 
Till middag åt jag 2 potatisar och sallad, och vid halv 10 gav jag mig ut på en joggingtur. Nu har jag lite fredagsmys för mig själv, dricker funlight och äter någon form av chips, glutenfria tydligen. Det smakar som riskakor, vilket är väldigt gott faktiskt. Jag räknade lite på det, och en påse (90 gram) Innehåller cirka 387 kcal, så det är inte jätte kalorisnålt, men ändå bättre än vanliga chips, och man äter ju inte direkt en påse själv. Ligger ju ändå på minus (cyklade ju till och från skolan också), så lite får jag unna mig.

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Det ser mumsigt ut! :)

2012-05-25 @ 22:46:13
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: ?

Varifrån får du alla de vitaminer och mineraler man rekommenderas äta? Du bryter ner dina inre organ av din bantningshysteri bara så att du vet.

2012-05-26 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0