16:11

Kom precis hem från en runda i spåret. Det var rätt jobbigt, men kändes ändå bra. Ligger på - 200 och ska nu fortsätta träna. Ska ut i trädgården och hoppa hopprep och köra lite cardio övningar. Men tänkte först svara på några frågor som har trillat in! :-)







Kajsa:
Hej undrar lite snabbt, vart köper du dina psylliumfrön? Tack för en riktigt bra blogg !:)


- Jag köpte mitt första paket på Willys om jag minns rätt, men de finns i de flesta matvarubutiker, så som ICA, coop osv! 

Lisa: Ska börja på ABC dieten i dag och hur mycket tror du man går ner på en månad? Hur funkade de för dig? hoppas magen blir bättre förresten:) kram

- Det är nog olika från person till person, jag gick väl ner typ 3-4 kg på en månad. Så om du verkligen håller dig till dieten och varken äter mer eller mindre än det angivna antalet kalorier så kan du nog gå ner minst 2 kilo iaf. Lycka till! 

Thara: Hej! Hade tänkt börja på ABC nästa vecka och skulle vilja ha några råd från dig! Det är så att jag tränar fotboll ca 3 gånger i veckan och då bränner jag ganska mycket ungefär 800 kalorier. Om jag då ska landa på 600 kalorier den dagen, måste jag då äta 1400 kalorier så att jag landar på 600? Tycker att det låter jättemycket och att jag snarare kommer gå upp i vikt av det. Hur tycker du att jag ska göra?
Tack för en jättebra och inspirerade blogg, du är en förebild!

- Tack för dina fina ord!
Om du tränar så mycket så är det viktigt att du äter! Jag tror på att du inte ska bry dig om hur många kalorier du äter, så länge du tränar så att du landar på det angivna antalet. Så precis som du skriver i ditt exempel, så kan du äta uppåt 1400 kalorier, men att du tränar så att du landar på 600. 
Det är ju olika från person till person, men jag tror absolut att du kommer kunna gå ner i vikt, och det är viktigt att du äter ordentligt om du spelar fotboll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga bara: hur kan du bara gå ned 3-4kg per månad av ABC? Jag brukar gå ned 2 kg i veckan av den :O

2012-05-15 @ 16:56:26
Postat av: Tiny

Sv: Jo, jag vet... Det är bara så fruktansvärt svårt, det känns som att jag går upp två kilo pangbom om jag inte tränar, haha. Men du har rätt, det är viktigt att ta hand om sig. Hur är det med din mage nu, mår du lite bättre?<3 xoxo

2012-05-15 @ 17:04:58
URL: http://tinydream.blogg.se/
Postat av: Alice

Det är väll olika för alla, vissa går ner 2 kg/ vecka vissa 2 kg per månad. Det beror på typ, ämnesomsättning och hur kroppen reagerar.

2012-05-15 @ 18:19:00
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0