Tisdag nittonde juni

 

 



                                                                                                                                                               

Godmorgon! 

Jag hade jättesvårt att sova inatt, tror att det beror på hungern som rev och slet i magen. Men jag kände mig nöjd, ni har säkert hört uttrycket: "Waking up thin is worth going to bed hungry". Och magen är ju insjunken efter en dag med så lite mat. 

 


Nu har jag haft 2 riktigt bra dagar i rad, så nu siktar jag på att fixa en tredje! Till frukost drack jag en kopp kamomillte och så åt jag en soya youghurt med smak av jordgubb. Allt som allt blir det runt 90 kalorier, så det känns bra. Ska försöka äta uppåt 500 kalorier idag, men vill samtidigt träna. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Alice

Ha, mitt måtto är lite omvänt, Det är värt att vara hungrig halva dagen bara man får gå och lägga sig mätt :P

2012-06-19 @ 11:56:45
URL: http://minepitaf.blogspot.se/
Postat av: Hungerdemon

precis, älskar känslan av att vakna och känna sig smalare<3

2012-06-19 @ 12:48:15
URL: http://hungerdemon.blogg.se
Postat av: mybetterself

Vad duktig du är! :)

2012-06-19 @ 13:25:38
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: someone who's obviously a lot smarter than you

du vet väl om att magen faktiskt blir uppsvälld om man äter för lite? speciellt om man samtidigt dricker annat än vatten. och en "fasta" är ingen fasta om man tillåter sig själv att äta och sedan tränar bort det, eller om man tillåter sig själv att äta lågkalorigodis och dricka lightläsk. Ta och tänk på det nästa gång din vidriga pro ana.

2012-06-19 @ 14:28:10
Postat av: Jennie

prova det här om du har svårt att sova
köp kryddan mejram antingen om du har en tebehållare 1.2 teskedar mejram eller häller i varmt vatten och låt stå i 10 minuter och sen drick
superbra för sömnlöshet och huvudvärk och migrän

2012-06-21 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0