Söndag tredje juni



Jag sov länge idag, vilket jag tycker är en fördel på helgerna. Jag hamnar i obalans med familjen, som äter lunch när jag stiger upp, och då har de inte samma koll på vad jag äter. Sen så är det ju bra att sova bort några timmar, då är de borta och därmed minskar risken för att äta onödiga grejer, hehe. 

Till frukost åt jag gröt: 0.5 dl glutenfria havregryn (60kcal) hemmagjord lingonsylt (27 kcal), psylliumfrön och linfrön. Totalt 87 kcal. Lingonsylten var väldigt rinnig, fanns typ inga lingon kvar haha, men det var gott och jag blev mätt. 

Idag tar jag nya tag efter igår, det värsta man kan göra är att ge upp i några dagar och äta en massa onödigt. Nu ska jag fokusera på den här månadens mål. Hittade denna bild förut, och tyckte att den var väldigt bra, jag mådde genast bättre. Det är ju faktiskt sant, det spelar ingen roll om man har några dåliga dagar, sålänge som man ha ännu fler bra! 




Kommentarer
Postat av: Ghost

Älskar den där bilden! Så himla peppande.

2012-06-03 @ 13:56:28
URL: http://ghosts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0