Måndag fjärde juni

Ledsen att det blir så dålig uppdatering under helgerna, men jag har en massa anant för mig, och känner att jag inte riktigt vill blogga om allt jag gör, eftersom att det kan leda till att bloggen kopplas ihop med mig, men jag har heller inte riktigt tid att skriva andra slags inlägg. 

Jaha, ny vecka då. Känns bra, är ledig på onsdag, och sen är det skolavslutning på fredag. Nu känns det som att jag på allvar kan börja med träning osv, eftersom att jag inte måste plugga och sånt strunt. Idag slutar jag typ klockan 10, så då ska jag hem och träna en massa! 

Startade dagen idag som vanligt i spåret, och sen en portion med min vanliga gröt. Det var underbart att vara ute och träna idag, jag älskar verkligen morgonluften, gick med ett stort leende på läpparna. Det är så konstigt hur jag i lördags låg på badrumsgolvet och grät så att jag skakade, och idag mår jag jättebra och känner mig positiv och glad. Antingen kan jag se det som att jag är väldigt labil, eller helt enkelt ett tecken på att jag mår så mycket bättre när jag är duktig, tränar och äter rätt. 
Jag ser verkligen fram emot en månad full av träning osv. Både vänner och familj kommer jobba i juni, så jag har mycket tid för mig själv. Känns så sjukt bra! 

Nu ska jag snart iväg till skolan, men jag slutar ju som sagt tidigt, så vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Alice

Lyckos dig, min mamma är lärare så hon är hemma hela sommaren, syrran med.

2012-06-04 @ 11:32:29
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0