Måndag elfte juni

Godmorgon!

Första dagen på sommarlovet idag! Enligt mig i allafall, jag räknar inte lördag söndag, eftersom att man ändå är ledig de dagarna. Det känns så bra, känns som en fräsh start, det är nu jag ska skapa nya rutiner som ska hjälpa mig i sommar. Precis som jag verkligen fäst mig vid mina vanliga rutiner, så ska jag lära mig att älska de här nya sommarlovsrutinerna. Tror det kommer bli rätt lätt, mycket träning, frukt och avslappning! 

En rutin som följer med på lovet är min morgonrunda i spåret där jag bränner 100 kalorier, perfekt inför frukost! Det spöregnade ute men det var bara härligt att springa, känns så bra när man kommer in sen också.

Dagens frukost: 1 dl soya youghurt blåbär (80 kcal) 56 gram frusna hallon (58 kcal), psylliumfrön och kanel. En halv kopp kamomillte. Totalt - 139 kalorier



Kommentarer
Postat av: mybetterself

Kamomillte är så gott! Hur många kcal är det i en kopp te? Är det inte typ 1-5 kcal?

2012-06-11 @ 12:42:29
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Em

Är dina hallon sockrade eller något? 58 kcal för 56 gram är mycket mer än vad mina innehåller, 47kcal/100g, har aldrig sett några som ligger över 50kcal/100g. :S Ta det inte på fel sätt, menade inget illa var bara nyfiken! :)

kram

2012-06-12 @ 08:35:06
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0